Ik geef mijn man namens de kinderen sneakers van On (zelf uitgekozen) en als extra verrassing koop ik nog een bbq boek.
Hier ook een goede oude whisky. Wat leuk te lezen dat er meer whiskyliefhebbers zijn trouwens! Offtopic: is iemand bekend met de Sassenach whisky? We kijken Outlander dus zou wel lachen zijn, maar ik heb geen idee of het een grote commerciële stunt is of een echt goed Schots product? Ontopic: een nieuwe portemonnee, lekker luchtje en een armband van Rebel 'n Roses of B2B oid.
Mijn man is jager, ik heb voor dit jaar een diepe baklijst gekocht en die heb ik gevuld met allerlei jacht gerelateerde dingen. Tijdschriften. Foto’s. Kogels. Hagelpatronen. Een stuk afweer stang. Oud zakmes. Jacht akte van z’n paps toen die net zo oud was als mn man nu. Jacht akte van z’n opa. echt iets persoonlijks. Kwam op het idee via een jacht groep die er een verkocht en heb hem nagemaakt met eigen spullen. ik ben al maanden stiekem bezig. Ik ben heel benieuwd wat hij er van vind.
Vaderdag betekent foute cadeautjes. Ik heb sokken met E.T. er op . En een mok namens m’n dochter. Classy cadeautjes krijgt ie op z’n verjaardag wel weer
Heb je een link voor dat abonnement? Is misschien wel leuk voor man. Ik had vorig jaar met zijn verjaardag een fles Highland Park 18 jaar (van 100 euro ) gekocht, maar die vonden we allebei erg tegenvallen, is niet vies, maar wel heel saai. Sommige whiskeys zijn gewoon overhyped en overpriced, maar kom daar maar eens achter zonder eerst teveel geld uit te geven . Smaken verschillen natuurlijk, mocht iemand anders hem wel superlekker vinden en het geld waard
Jaa zeker , je kan verschillende abonnementen nemen. Jammer is dat dan he , denk je even iets bijzonders.. https://www.tastingcollection.com/en/tasting-club.html
Mijn man stuurde net een foto dat hij graag nieuwe schoenen wilt. Nou deze mag hij wel krijgen voor vaderdag verder nog geen flauw idee, met vader en moederdag doen we een kleinigheid en knutsels van de kinderen. Ik ga ook even vakantieveillingen in de gaten houden, vorige jaar en game koptelefoon gekocht voor hem via die site
Enorm leuk! Ik wil dit wel doen alleen.. je zit er gelijk een jaar aan vast. Dat vind ik wel een beetje overdreven. Je kunt ook kwartaal abonnementen nemen maar dat vind ik ook zo karig. En 3 tubes per maand vind ik ook weinig.. hahaha.
Ik moest ook even kijken onze dochter werpt 1 blik en zegt dat zijn geen echte mama die zijn van chocola. Een echte kenner blijkbaar
Over het whisky abonnement. Volgens mij kun je ook terecht bij Whisky4you. dan krijg je 6 tubes per maand voor €27,50 en als ik het goed lees - maar daar ben ik nog niet achter - kun je gewoon op elk gewenst moment stoppen.
@Neskio en zijn het dan ook proefglaasjes? Dat er per tube echt een bodempje in zit? Of is dat wel gewoon een normale eenheid whisky? Ik vind het idee wel echt zo leuk
Je krijgt er een speciaal glaasje bij. In een tube zit niet veel. Echt wel alleen om te proeven. Wel hele bijzondere whiskeys. Ik dacht ik doe eerst gewoon 3 tubes per kwartaal. Er zit dan ook een boekje bij met uitleg over de whiskey. Mijn vriend vond het heel leuk. Nu na een jaar heeft hij wel zoiets van we kunnen er wel mee stoppen. Ik ben altijd te lui om abonnementen dan weer stop te zetten haha.