vaderdag

Discussie in 'De lounge' gestart door kelly27, 1 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoi Hoi,

Ik denk dat ik jullie hulp nodig heb voor iets.
    16 juni is het natuurlijk vaderdag. Nou denken jullie vast die is er vroeg bij, maar dat komt omdat ik volgende week vrijdag lekker op vakantie ga :) en die week daarop pas terugkom. Ik wil dus dit weekend een leuk kadootje kopen voor mijn vader, maar ik weet echt niet wat.
    Misschien weet iemand wel een leuk kado wat ook weer niet alledaags is, zoals een aftersave :(

Ik hoop dat jullie met leuke ideeën komen en alvast bedankt.

Groetjes Kelly

2. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Volgens mij is het 18 juni :)

Een leuk boek "Ik wordt opa". Ik ben niet zo creatief eigenlijk.

3. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Hmm moeilijk is dat he haha!
    Ik zou het zo gauw ook niet weten.
    Ik doe al een aantal jaar niks meer met vaderdag omdat ik geen contact met mn vader meer heb

4. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Jeetje,

En wij hebben 2 papa's ben benieuwd dus naar de tips hier want die ken ik ook wel gebruiken ;)

5. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    Moeilijk is dat altijd he, die vaderdagcadeautjes. Ik kom met ideeen geloof ik ook niet verder dan de standaard after-shave, sokken, fles drank etc.etc.etc.
    Wij hebben mijn vader vorig jaar een ingelijste van mij en mijn zus gegeven en dat vond hij heel leuk.

6. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik zou zeggen een dikke knuffel geven!!!
    kon ik dat nog maar....
    m'n vader is overleden toen ik net wist dat
    ik zwanger was.

7. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    Wat vreselijk Mensi. Daar word je stil van. Heb je je vader wel nog kunnen vertellen dat je zwanger was?

8. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Nee want we wouden wachten tot de echo,
    m'n vader overleed plotseling, als ik het van te voren
    had geweten had ik het hem zeker verteld.
    Hij had hartritme stoornissen en is in z'n slaap overleden.
    Ik was s'morgens daar in huis, heb hem geroepen,
    en hoorde niks, toen heb ik de dokter gehaald,
    en die ging naar boven, en zei dat hij was overleden.
    Hij lag er wel vredig bij, maar het was echt NAAR.
    Toen hij lag opgebaard hebben m'n man en ik hem verteld dat ik zwanger was, we geloven dat hij dat heeft gehoord..
    Ik was toen 6 weken.
    Als over een paar weken de baby komt zal ik hem ook dan weer
    vreselijk missen, ik hoop dat hij van boven alles ziet!!

9. Duckie

Duckie Fanatiek lid

1 jun 2006
    1.410
    0
    0
    Dat lijkt me heel dubbel ja, als je straks je kindje krijgt en je je vader dan weer zo ongelofelijk mist.
    Ik hoop dat je het gevoel vast kunt houden dat hij jullie ziet, dat lijkt me wel een troostende gedachte.
    Veel sterkte.

10. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Jeetje mensi...wat naar voor je. Wil je veel sterkte wensen de komende tijd.
    Ik geloof dat onze dierbaren altijd bij ons zullen zijn, op welke manier dan ook. Je vader zal reuze trots zijn op z'n kleinkind straks.

11. Niet meer actief

Jeetje mensi wat erg :(

Wij doen nooit aan vaderdag..ik vind het niet leuk om dan perse iets te moeten kopen of wat dan ook omdat ze die dag als vaderdag uit hebben gekozen..Ik koop vaak tussendoor iets voor mn ouders..daar hechten ze dan veel meer waarde aan dan op die ene speciale dag..

Maar misschien iets voor in de tuin..of idd een goed boek..weet je niet iets wat hij heel graag wilt hebben maar het niet voor zichzelf zou kopen?

12. sam mv kylian

sam mv kylian Fanatiek lid

oww mensi wat erg zeg,
    heel veel sterkte de komende tijd meid.

wij doen ook nooit wat aan vaderdag of moederdag.
    het is hier idd ook zoals sonnie zegt, tussendoor koop ik ook al en mijn ouders willen het echt niet hebben, die hebben zoiets van; we zijn 365 dagen in het jaar ouders. zeker mijn moeder wil er niks van weten.

dus helaas, ook van mij geen tips, sorry

13. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Voor mijn vader maak ik een mand met dingen die hij lekker vindt, flesje wijn, paar blikjes vis e.d.

En voor de toekomstige papa laat ik mijn vader een t-shirt drukken. :)

14. Mensi ik vind het heel vervelend. Zeker nu met dit onderwerp. Ik wens je heel veel sterkte en je vader is zeker trots op je en hij kijkt zeker mee over je schouder.

Ik heb zeker al wat leuke ideetjes gezien. Vooral die mand met lekkere dingen is wel een idee.

Voor mij vader en moeder hoeft het eigenlijk ook niet dat commerciele gedoe, maar ik vind het toch altijd wel leuk om dan iets te kopen. Maar gelukkig zijn we allemaal verschillend toch.

15. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Mensi wat erg meis... Veel sterkte!

16. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Wat erg Mensi..
    Maar weet je, nu kan je vader straks als je kindje er is over hem/haar waken wanneer jij dat niet kan zoals als hij alleen in zn kamertje ligt te slapen.
    Ik had altijd een vreselijk goede band met mijn opa en mis hem met tijden nog vreselijk (heb niet zo veel met mn pa...dat helpt denk ik ook mee..) en het idee dat mijn opa er altijd is om over mijn kinderen te waken troost mij altijd heel erg. Misschien dat het dat jou ook kan doen.

Voor vaderdag kado: Er is een boek weet zo niet de titel er van maar daar staan allerlei vragen in die je je vader altijd zou willen vragen maar eigenlijk nooit doet (is er trouwens ook een voor moeders). Die zou je je pa kunnen geven. Is tegelijk ook een kado voor jezelf want als ze er straks niet meer zijn is dat boek er nog wel. En als hij hem ingevuld heeft dan heb je toch nog de vragen beantwoord. Vond het een heel leuk idee en wil het ook nog steeds voor mijn moeder kopen.
    Er zijn trouwens voor de creabea's onder ons ook lijstjes met dit soort vragen die je op mooi papier kan printen of schrijven en dan in stroken kan knippen. Die stroken doe je dan in een mooi versierde pot of blik (zon joden koeken blik is ideal) en die geef je dan kado. En dan is t net als met t boek de bedoeling dat men er elke week ofzo een vraag uitvist en beantwoord.

Deel Deze Pagina