ik moet het even kwijt hoor, maar warom kunnen mensen niet van de spullen van een ander afblijven was mijn USB-Stick vergeten op school, alle belangrijke verslagen stonden hierop, ook me afstudeerverslag waarvan ik morge me presentatie heb, lang leven de scanner, scan nu beetje voor beetje in maar t schiet niet echt op wiss me luck
oh, dat is irritant! ik wens je als medestudent zijnde heeeeeeel veel succes! gelukkig had je het al een keer uitgeprint zodat je kunt scannen! (volgende keer even backuppen)
Begrijp ik nou dat je je USB stick hebt laten liggen op school en dat ze deze hebben meegenomen? Wel een beetje dom he als al je verslagen erop staan Hoop voor je dat het scannen een beetje snel gaat.
Pruts27: die USB heb je nodig op school, daarnaast heb je de belangrijke dingen ook al snel nodig.. dus zo gek is het niet om er eentje bij je te hebben tegenwoordig. Wel ontzettend irritant zeg! USB stick gejat... Misschien volgende keer idd eerder backuppen ook op je eigen comp. Doe ik in ieder geval wel, anders maak ik dingen steeds dubbel. succes met inscannen
Het koude zweet brak me uit toen ik je topicnaam zag. Ik moet er niet aan denken dat ik mijn scriptie kwijt zou zijn! Vandaar dat ik 'm op 5 plekken heb opgeslagen, dan moet het wel heel bizar zijn als het dan alsnog fout gaat (afkloppen!). Succes morgen met je verdediging!
Ik e-mail verslagen altijd naar mezelf toe. + een extra kopie op de computer. Op de meeste email accounts kun je aardig wat kwijt, dus zou het de volgende keer gewoon ook naar jezelf mailen.
oei dat is shit inderdaad! M'n schoonzusje heeft het overigens net als vlinder en wup gedaan. Op diverse plekken op geslagen. Op eigen pc/labtop en naar de mail gestuurd. Zoiets belangrijks... wat een werk nu.. succes er mee!
Ik denk dat Pruts bedoelde dat ze 't een beetje dom vindt om zo'n belangrijke USB stick te vergeten. Niet dat 't dom is om er 1tje bij je te hebben.