Vaderdagcadeautje kdv

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door pientje1, 13 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Toen ik vanochtend mijn meisje naar het kdv bracht kreeg ik een vaderdagcadeautje mee. Leuk hoor, maar was erg verbaasd aangezien ze met moederdag niks gemaakt heeft. Had me toen echt verheugd op haar eerste knutselwerkje op mijn eerste moederdag en toen had ze niks. Ben eigenlijk best wel pissig!
    Zal ik er vanmiddag iets van zeggen? Wil geen zeurpiet zijn, maar ben erg teleurgesteld dat ze moederdag niks gemaakt heeft. Of kunnen jullie een goede rede verzinnen?

2. Juni83

Juni83 Actief lid

6 nov 2011
    431
    1
    16
    NULL
    NULL
    Misschien was ze er niet de dag dat er voor Moederdag geknutseld werd?

3. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    hier ook, kwam doordat moederdag in een vakantie viel denk ik. tenminste dat is de enige reden die ik me kan bedenken.

4. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    maar ik heb het over psz dus dat is dan anders als kdv want daar heb je geen vakanties in toch?

5. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Ik zou er wel wat van zeggen al zijn ze niet verplicht om iets te malen, is meer een extraatje. Maar ik zou zelf als moeder toch m'n gevoel uitspreken want doe het allebei of doe dan niks. Niet 1 wel en de andere niet.

6. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Er is inderdaad geen vakantieop kdv en tis ook niet zo dat ze er nog maar net een week op zat ofzo.
    Het is indrrdaad een extraatje, maar had me er op verheugd en mijn man geeft er niet zoveel om.
    Als het niet druk is ga ik het toch maar vragen.

7. Aagje90

Aagje90 Bekend lid

25 apr 2012
    911
    335
    63
    Vrouw
    En heb je er nog naar gevraagd? Ben wel benieuwd naar hun reactie ;)

Deel Deze Pagina