Herken je iemand?

Discussie in 'De lounge' gestart door Myrthe, 9 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Naar aanleiding van "show jezelf topic" Ik herkende iemand en ben benieuwd of andere dat ook hebben gehad na het kijken van deze topic? Ik zal diegene hier niet over inlichten. En eigenlijk is dit voor mij ook de reden om daar geen foto te plaatsen van mezelf uit angst voor herkenning. Ook omdat het soms zo lekker is om hier anoniem te zijn, dingen te vragen en te delen welke je niet met je naaste wil/kan doen. Maar ook om derde eens om mening te vragen.

2. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

ik heb niemand herkend;)

3. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Ik nu dus al twee, en het lullige is als je ze het wel doorgeeft je eigen ruiten ingooit omdat je dan zelf niet meer anoniem bent waar ik juist best veel waarde aan hecht.

4. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Ik heb ook niemand herkend.

5. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Voor zover ik weet niet.

Ik zou het wel leuk vinden als iemand mij herkend die geen mag mij ook gerust een PB sturen.

6. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Nee, maar degenen die ik ontdekt heb op dit forum, heb ik allang een privébericht gestuurd.
    Ik ben zelf niet zo bang herkend te worden, want ik ben me er zeker wel van bewust, dat alles wat ik hierop zet, gelezen kan worden door alles en iedereen.
    Dat weerhoudt me er niet van om hier best vertrouwelijke en intieme dingen te bespreken.
    Het boeit me namelijk niet wat een ander ervan vindt.

7. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Dan ben je denk ik niet zo anoniem als je denkt dat je bent ;)

8. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Nee niemand herkent ...

En als mensen mij wel hebben herkent dan mogen ze mij ook wel een berichtje sturen hoor, jouw anonimiteit zal ik nooit prijsgeven.

9. verrassingsei

verrassingsei Fanatiek lid

24 jan 2010
    1.751
    0
    0
    Ik herken je:p

10. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    Ik denk als mensen je echt kennen, ze er sowieso achter zouden kunnen komen door een naam, onderschrift, berichten ergens over etc etc.

Maar nee heb niemand herkent. In het verleden wel, ook aangegeven.

11. Within

Within Niet meer actief

Ik ken hier al een paar mensen zonder dat ik een foto heb gezien :) Zij mij ook, maar dat komt niet verder dan MSN en dit forum.

12. Nee eigenlijk niemand herkend op de foto's. Ken er wel een paar hier op 't forum (oud collega's, vrienden van vrienden etc). Die weten dat ook wel.

Ik vind het wel lullig/sneu als iemand mij herkend dat niet zegt uit angst voor dat ik diegene dan ook herken :(:(
    Het maakt me niet echt uit als ik herkend word hier, maar ik plaats dan ook geen geheimen hier.

13. tulip

tulip Niet meer actief

haha ik dacht dat ik iemand herkende, maar die bleek aan de andere kant van nl te wonen, dus ze leek alleen op iemand denk ik;)

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nee ik heb niemand herkend. Weet wel dat er een paar bekenden hier ook mee schrijven. Maar ben zelf ook niet erg anoniem hier en ben via google ook zo te vinden denk.

15. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Ik heb geen foto geplaatst maar ben vrij herkenbaar aan mijn avatar, maar als iemand mij herkent: gewoon zeggen hoor. Ik heb geen geheimen (..opgeschreven haha).

Of jij moet wel iets te verbergen hebben natuurlijk.. :p

16. 2lovelychildren

2lovelychildren Niet meer actief

Ik herkende niemand,maar zag wel veel zeer mooie meiden haha

17. Jel

Jel Niet meer actief

Maar ts, als je persee anoniem wilt zijn, dan is het misschien ook niet zo handig om in je banner de naam van je kindje te hebben staan. Want het kan ook zijn dat er mensen zijn die jou herkennen aan de naam van je kind met de leeftijd erbij.

Ik zelf vind het niet zo'n ramp om herkent te worden. Ik schrijf geen geheime dingen op die de buitenwereld niet zou mogen weten. Dus ben me ook erg bewust over wat ik schrijf op het forum.

Ik heb trouwens niet iemand ontdekt in het fototopic die ik ken.

18. momfertje

momfertje Bekend lid

8 jul 2011
    779
    0
    0
    leidinggevende kinderopvang
    Zuid Holland
    Ik zet mijn foto niet op zp omdat ik niet herkent wil worden, laat mij maar lekker anoniem. Ik doe hier niet super mijn best voor maar ga het ook niet opzoeken in ieder geval.

Deel Deze Pagina