Van het kinderdagverblijf hadden ze een oranjeshirtje (van papier en geplastificeerd) met aan de ene kant een voetafdruk en de andere kant papa 1 en aan de boven kant een lintje er doorheen om in de auto te hangen.
Zoon had op de psz ook een kleerhanger geverfd. Met dochter samen heb ik wat papier gescheurd. Foto's van d'r gemaakt dat ze aan het knutselen was. Op a4 geplakt en klaar!
Onze dochter had op de pzs een schattige sleutelhangertje gemaakte met kraaltjes en een hartje en een dogtag achtig iets met haar naam. Op de KDV een foto van papa geknipt en een lichaam gekleurd en geknipd en geplakt. Ook in het oranje met iets van jij bent mijn kampioen.
Hier ook Zat al te kijken naar je woonplaats, maar je woont niet bij mij in de stad Verder van hier thuis uit twee kadootjes. Wij doen altijd iets wat we dan samen met de kids kunnen doen, dus Thirza heeft een spel uitgezocht dat ze samen met papa kan spelen en Caitlyn heeft een voorleesboek gegeven
Ik heb de handjes overgetrokken in verschillende kleuren en op een vogellichaampje geplakt als staart, met "trots als een Pauw omdat jij mij papa bent". Op school had ze een notitieboekje gemaakt..
Hier hetzelfde.... Alleen stond er nog bij: van je kleine drol Papa heeft heel hard gelachen. Mijn jongste heeft een stropdas met voetballen geknutseld ,et daarbij een oranje fluitje, waar ze zelf de hele dag op heeft geblazen.....
Hier ook de paparassen map haha... Heeft de oudste gemaakt en de jongste een koekjestrommel met vers gebakken koekjes
Een stoffen zakdoek met een handafdruk van verf, met daaronder geschreven van jou snotneusje Sylvano. Vond het een beetje vreemd hihi
Op het Kdv: papa jij bent een scheet, met halve wc rol op een geschilderd stuk karton. Groep 1: canvas beschilderd Groep 3: ook de trap naar de maan met een uitgeknipte, klimmende Sam
Aangezien onze zoon twee mama's heeft. Knutselde hij met de juf van de PSZ voor opa Bekijk bijlage 401599
Een papieren wereldcup met oranje vingerverf Met een gouden 1 en dan als tekst van alle papa's ben jij nr 1
Een houtenkledinghanger geverfd en een foto met de tekst: papa, ik ben ondersteboven van je. (ondersteboven op de kop geschreven)
Ik heb mijn gastkindjes bloempotjes laten verfen en daarbij een aardetablet en bloemzaadjes. Dus mijn eigen dochter heeft dit ook gemaakt voor papa. Stiefzoon heeft op school een waardebon gemaakt voor een keer de auto wassen.
een foto met allerlei oranje attributen en opblaasbare wereldcup met een zelf versierd fotolijstje, met de tekst een zoentje van je kampioentje. Dit is gemaakt in groep 1 op het kdv een tegeltje met de voetafdruk