Hoi dames en misschien ook heren, Mijn schoonzus heeft een geboortekaartje voor ons ontworpen en dat moet ik dan zelf bij een drukkerij laten afdrukken. Nu wil ik graag weten of iemand misschien een schatting kan maken wat het ongeveer zou kosten om het te laten drukken. Dit is de info die ik heb gekregen: -Oplage: 50 stuks -Druk: 4/4 CMYK -Papier: Minimaal 350 grams, liefs nog iets zwaarder -Formaat: A4 dubbelzijdig, aflopend -Afwerking: schoonsnijden Alvast bedankt!
Mijn ouders hebben een drukkerij gehad en heb bij eentje gewerkt en ben van mening dat je gewoon offertes op moet vragen. Start kosten kunnen nl bij ieder verschillend zijn als ook de prijs van bv papier...
Ja ik heb al bij 2 een offerte aangevraagd. Maar was nieuwschierig of er hier misschien ook dames zijn die het weten.
Ik zou online eens kijken ik denk dat 50 stuks niet echt rendabel is om te laten drukken. Als je het online laat drukken heb je het de volgende dag in huis en omdat alles bij 'zo'n' drukker cmyk gedrukt wordt loopt de prijs niet zo op ... kijk eens bij online drukker of zo.
Even offtopic: Zijn je vingers nou te groot of het scherm van je mobiel te klein Bekijk bijlage 401606 (sorry kon het niet laten)
Nee dat zei mn sz ook al dat dat misschien een beetje lastig wordt. Hoop dat ik er wel 1tje vind want het ontwerp is echt tof! (Vind ik dan).