Gereageerd op een vacature

Discussie in 'De lounge' gestart door Onder water, 12 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Onder water

Onder water Niet meer actief

Hai!

Ik ben momenteel 3ejaars sph stagiaire bij een crisisopvang voor 12 t/m 18. Eind juni mijn eindgesprek. Nu is het zo dat er 2 vacatures vrijkomen, 1 voor 36 uur en een voor 32 uur. Ik heb dus gereageerd op op de 32 uur vacature!!! Mijn collega's vinden het allemaal erg leuk en willen graag dat ik daar kom werken. Dit zou dus betekenen dat ik moet overstappen naar deeltijd. Positieve eraan is dat ik salaris krijg, werkervaring opbouw in deze moeilijke tijd en een werkplek waar ik het erg naar mijn zin heb! Nadeel is dat Sylvie in september naar de basisschool gaat en zal moeten overblijven omdat mijn man ook 40 uur werkt. Ik werk wel onregelmatige diensten wat ook weer zijn voor en nadelen heeft. Het liefst wil ik een contract voor 28 uur en dat ze de rest van de uren verdelen onder de collega's die dit willen. Nog een nadeel is combinatie met school, mijn scriptie die eraan zit te komen, waar ik waarschijnlijk niet veel tijd voor over zal houden ( zit niet te wachten op een langstudeerboete) Moeilijk moeilijk moeilijk!
    Ik ben aan de ene kant erg enthousiast, maar de nadelen wegen mee.

Heeft er iemand ervaring met deeltijd/kids/scriptie?

2. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Ik denk...je moet nog een jaar...
    Dat wordt een jaar van afzien, maar daarna keert de rust terug en heb je wel bereikt wat je graag wil.

3. Maartje06

Maartje06 Fanatiek lid

5 dec 2006
    2.143
    0
    0
    MW-er
    Noord Holland
    Dat is ook mijn gedachten Smile. Zeker omdat het in deze tijd erg moeilijk is een (vaste) baan te krijgen. Zie het als een jaar investeren in je toekomst. Daarna kan je weer een stapje terug doen.
    Succes met je keuze! De baan klinkt super tof!

4. Gerdatje

Gerdatje Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.920
    0
    0
    100% Mama
    Achterhoek
    Ik zou er zeker voor gaan. Heb in mooi een werkplek.
    Even een jaar afzien. Een schooljaar is zo om. Zijn volgens mij maar 40 weken ofzo. :p

Deel Deze Pagina