Ja dat was mn eerste gedachte maar die heeft geen versnellingen natuurlijk en die heb je wel nodig hier...
Mijn man heeft de papazone van sparta amazone! Heerlijke fiets vind die zelf en kids maken altijd ruzie wie er voorop mag bij papa groot succes dus!
Gaaf!! maar BEEEEETJE buiten mn budget... God wat klink ik moeilijk zeg... hihi Zoek echt een fiets met 3 versnellingen voor 2 kids in een mannenkleur (zwart of donkerblauw)
Wij hebben hem ook op markplaats gekocht! Staat er nu eentje op trouwens in houten Gewoon mailen wat ze ervoor willen hebben opzich als je tijdje goed in de gaten houd kun je voor 200 a 300 wel zo fiets hebben als je wil!
Ik heb een beetje de kriebels van marktplaats haha maar zou dat echt gaan? Een goede degelijke fiets van 700 euro nieuwwaarde voor 2 a 300 euro? Ik zal toch eens gaan spieken dan!
Er zijn tegen woordig ook fietsen voor mannen die geen hoge middenstang meer hebben. Ik weet in elk geval dat Batavus er een aantal heeft, geen idee voor de prijs trouwens.
Bekijk bijlage 170375 Mijn man heeft ook de papazone. Hij blijft uber leuk. Verder ken ik eigenlijk ook geen papafietsen??
Wij hebben ook een papazone, super fiets! Zowel mijn vriend als mijn eigen vader (voor de kleinkinderen) hebben er een.
Aan het stuur binnenkant pakken ze hem vast! Marktplaats.nl > Sparta Papazone vaderfiets pappafiets te koop - Fietsen en Brommers - Fietsen | Heren | Herenfietsen hij wil er 250 euro voor hebben bied lekker 230 euro en misschien is die dan van jou! Lijkt prima onderhoude
Kindje kan zich vasthouden aan het stuur, en er zitten stepjes op de stang van het stuur voor de voetjes. Er kan ook gewoon een kinderstoeltje voorop hoor. Wij hebben het via mijn fietsplan gedaan. ook ideaal.