Ik kreeg net dit berichtje via Hyves. Ik had kippenvel en tranen in mijn ogen (hormonen?): Zegt een zoon tegen zijn 55-jarige vader: Pap, wil je een marathon met me lopen? De vader, die ondanks dat hij een hartaandoening heeft zegt JA. Ze lopen een marathon samen. Zoon vraagt: Pap wil je nog een marathon met me lopen? Vader zegt weer ja. Op een dag vraagt de zoon aan zijn vader: "Pap wil je de Ironman met mij doen?". De "Ironman" is de zwaarste triatlon die er bestaat (4 km zwemmen, 180 KM fietsen en vervolgens 42 km hardlopen). Vader zegt weer ja. Het verhaal klinkt nog niet erg spannend totdat je dit filmpje ziet: YouTube - My Redeemer Lives - Team Hoyt
Pffff..... Niet alleen met tranen, maar compleet snikkend heb ik het filmpje afgekeken! Heb er echt geen woorden voor........... Prachtig!
wow die man verdient echt alle respect van de wereld. wat een kracht en wat een liefde voor zijn zoon. heb met tranen over mijn wangen gekeken
ik heb het filmpje ook ooit al eens gezien... zo ontzettend mooi !!!! en hoe trots die zoon ook op zijn vader is als ze samen de finish halen http://www.youtube.com/watch?v=Wy8hOOvM0t0&feature=related hier is hun verhaal.
Ik heb het denk ik verkeerd begrepen eerst. Dacht eerst dat de gehandicapte man in de rolstoel de vader was, maar het is dus andersom. Vond de leeftijden van de mannen moeilijk te schatten, maar door dit filmpje is er meer duidelijkheid voor mij gekomen.
Wow wat een mooi filmpje! en wat bijzonder wat die vader doet! echt geweldig! Ook ik zit nu te huilen.. zo ontroerend!