Hoi hoi, Nou je raad het al aan de benaming. Ik wil graag met ons drieën wat ondernemen met Sophia die 2 jaar en 4 maanden is. Wie weet er leuke familie pretparken ? Ervaringen lees ik graag tegemoet Zelf heb ik Efteling op het oog, slagharen, plaswijckpark. Ben benieuwd naar jullie reacties
Efteling is voor een 2 jarige nog niet zo leuk. Tenminste mijn dochter vond een half jaar geleden het sprookjesbos nog niet zo leuk. Carnaval festival en de droomvlucht wel, die vond ze te gek, maar ja op wat kleine draaimolentjes na was er niets en vind ik het zonde van het geld om weer te gaan. Plopsaland de Panne, wel een eindje rijden, vond ze te gek! We hebbeb toen een strandhuisje gehuurd (de Panne ligt aan het strand) en zijn de volgende dag naar t strand geweest. Was heel leuk
Voor die leeftijd is Tivoli in Nijmegen echt een erg leuk park. Niet heel groot, maar ze mag zo ongeveer overal in. Vaak soms ook al zonder begeleiding.
Linneaushof is leuk, Efteling is het sprookjesbos leuk maar een hoop attracties is mijn peuter nog bang voor. Verder is Plopsaland ook leuk.
Mijn peuter vond de Efteling 'wel oké', gewoon als een dagje weg - niet echt onwijs bijzonder ofzo. Sprookjeswonderland vond hij daarentegen heeeeeeeeeelemaal geweldig. Dus daar zou ik eerst voor kiezen.
mja efteling is natuurlijk leuk. Maar je kunt voor veel minder geld ook minstens zo leuk weg. Naar een park wat echt meer op de kleintjes inspeelt. Jukianatoren en plopsa zijn ook leuk. Al moet je voor plopsa even de lengte checken of ze niet net te kort is. Is het nog leuk.. Maar wel een beetje jammer
Efteling vond die van mij echt nog niet leuk op die leeftijd. De droomvlucht vond ze zelfs eng Ik vond het zonde van mijn geld. Julianatoren vond ze dan wel weer superleuk. Het is ook niet al te groot en goed te belopen voor die kleintjes.
Mijn dochter is helemaal "fan" van de Efteling (al sinds haar 2e). Ze kunnen best al veel doen en lekker door het Sprookjesbos.
Plaswijck park was hier een groot succes. Kinderboerderij,binnen en buitenspeeltuin,waterpark, treintje echt super.
mijn oudste was 1.5 toen we naar de efteling gingen en hij vond het echt geweldig maar hij vind andere parken waarschijnlijk net zo leuk slagharen vind ik persoonlijk verschrikkelijk sprookjeswonderland gaan wij aankomende week heen
Hier ook, de Efteling was hier direct favoriet. Plaswijck is overigens ook erg leuk, maar met 2 jaar is er in de Efteling wel meer voor die leeftijd. Mijn 2-jarige vermaakt zich prima in Plaswijck, maar zonder grote broer zou ik er nog niet zo heel snel met hem alleen heen gaan.
Efteling is ook leuk, maar wat massaler. Ik zou vooral kiezen voor iets wat een beetje in de buurt is, geloof ik.
Wij zijn vorige week naar Plaswijck geweest en ik had voor m'n gevoel net zo goed naar de kinderboerderij kunnen gaan. De dieren vond hij helemaal geweldig en ook de speeltuin was erg leuk! Voor de skelters, verkeersplein e.d. is hij nu gewoon nog te klein en omdat het Hemelvaart was, was het bij het treintje heel erg druk, dus daar zijn we niet in gegaan. De draaimolen vond hij eng en wilde hij gelijk weer af. Hij heeft zich heerlijk vermaakt hoor, daar niet van, maar er zijn ook genoeg leuke kinderboerderijen waar je gratis heen kan. Met andere parken heb ik niet zoveel ervaringen, dus kan ik je niet echt mee helpen.