Pannenkoekenhuis Hans & Grietje afgebrand - Nieuws Wat zonde! Het was daar zo ontzettend leuk altijd! Ben er een beetje stil van
Zo ontzettend zonde! Ben er 2 weken geleden nog geweest. Was daar altijd erg leuk en mooi! Ben er ook echt stil van. Dit raakt je wel!
Oh nee wat ontzettend jammer!!!! Ben daar een paar maand terug nog geweest en de kinderen vonden het geweldig!! Wel veel van hout ja.. Hopelijk kunnen ze opnieuw iets soortgelijks opbouwen en fijn dat er niemand gewond is geraakt in ieder geval.
Snik slik word hier echt een beetje stil van mijn favoriete pannekoekenhuis die in almere kan hier echt niet aan tippen
Oh wat erg het is zo'n leuk restaurantje speciaal voor kinderen. Hopelijk bouwen ze het weer opnieuw op.
Oh nee, wat zonde! Ik ben er zelf nog nooit geweest, maar hoorde zoveel goede verhalen erover dat we er binnenkort eens heen wouden met de kleine man en vrienden. Ik hoop dat ze er weer snel wat moois voor terug kunnen bouwen.
Wat zonde!!!!! 3 weken geleden tijdens ons weekendje weg geweest en al plannen gemaakt km terug te gaan van de zomer!!! Hopelijk kunnen en willen ze het weer opnieuw opbouwen!