Mijn hubbie is vrij nuchter.. Doordat we al zo lang bezig zijn,is elke maand de hoop er wel,maar we kijken niet meer zo ver in de toekomst.. Ondanks dat zouden we het onwijs leuk vinden als we een voorspoedige zwangerschap en een gezond kindje in de armen mogen houden.. (al zijn we al 11 jaar de trotse ouders van onze zoon Arno) Groetjes,Alida
Veel mannen zijn denk ik wat dat betreft hetzelfde. De mijne had het eerst nooit over kinderen, en nou we er allebei aan toe zijn, praat hij er niet echt over, wel is ie minder gaan roken en drinkt minder. En als we op straat lopen en er komt iemand met een kinderwagen aanlopen of hij ziet ergens een baby, dan zegt kijk wat een schatje, en dan weet ik al dat ie daar toch wel mee bezig is. Maar mannen zijn niet zoals wij, vanalles opzoeken erover, praten op een forum. Ik denk als je eenmaal zwanger bent dat mannen dan pas "in actie" komen. Liefs meliske
Ik kan me bij de rest aansluiten hihi. Mijn vriend vind het allemaal wel leuk dat ik er zo mee bezig ben en voelt zich trots dat ik zo graag een beebie van hem wil. Maar verder is hij er niet mee bezig. Gisteravond wel gelachen in bed, ik heb afgelopen weekend m´n eisprong gehad en we hebben flink geklust, en gisteravond gaf hij kusjes op m´n buik en zei goedzo jongens ga maar flink aan het werk. Echt schattig! Liefs Rena
Mijn vriend is er meer mee bezig als mij volgens mij. Ben nu dus alweer 16 dagen overtijd, en hoevaak hij me wel niet vraagt of ik niet alweer wil testen.... Je word er gek van. Ook standaart elke ronde weer "ik heb een probleem, ik ga naar de dokter!" Deze ronde is het zelfs zo erg dat hij me zowat een zwangerschap aan kan praten.... Hij is er van overtuigt dat ik zwanger ben. En dan is het dus ook zo als ik bijv eten wil koken, dat ie t van me overneemt en zegt "ga maar op de bank liggen, je moet rusten, je bent zwanger!" Hartstikke lief hoor..... Maar soms ook om gek van te worden.
ik heb mijn mannetje het boek gegeven "help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt" ...hij vind het helemaal te gek ...en verdiept zich ook wel in dingen zoals waar bevallen e.d hoe ik me voel en hij belt 3x op een dag op
DAt boek wil ik ook nog geven, dat schijnt heel goed te zijn. Mijn mannetje leeft wel helemaal mee, is nu supertrots en kan niet wachten tot een echo, hij is echt superlief voor me!!
Ook wil het boek geven als het zover is. Wij gaan volgende maand beginnen (nog 10 pilletjes)... maar hij is er verder niet zo mee bezig. Ik laat hem wel eens dingen zien, babykamers enzo. En ik had een tijgetje activity center gekocht, vond hij ook erg leuk, maar hij zei: "Wanneer gaan ze met technisch lego spelen?" Haha, hij vind baby's maar niks. Maar dat verandert vast als het zover is!
goh... perfecte beschrijving van mijn kerel... Hij heeft wel eens laten vallen, dat hij niet zoals zn pa wil worden, dat hij daar wel bang voor is. Omdat hij er nooit was, altijd werken werken werken. Maar voor de rest, lijkt het hem weinig te interesseren, behalve het 'klussen'