Tips tegen de vieze lucht van de MvM flessen

Discussion in 'Zwangerschap' started by Sjaantje, Aug 26, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sjaantje

Sjaantje Bekend lid

Jul 25, 2006
    663
    0
    16
    Dordrecht
    Tja, het ontwerp zegt het al. Ik doe het graag maar niet met plezier. Ik heb het idee dat ik de lucht nu in het hele huis ruik. Ik word er beroerd van. Denk r over om het in d schuur te zetten, maar dan moet je met je plasje t hele huis door, tuin door, is ook weer zo gek.... Iemand iets tegen d lucht dat echt werkte?

2. engeltje23

engeltje23 VIP lid

Aug 14, 2011
    9,348
    0
    0
    Ik had de flessen buiten in de tuin staan en dan eentje in t toilet. Zelf vond ik die lucht heerlijk haha alleen mn urine lucht niet....
    Je kan bijv met een lotiondoekje ff onder je neus wrijven voor je de kan opendoet en dan snel overgieten..... Succes!

3. Muisje88

Muisje88 Bekend lid

Jul 9, 2010
    720
    0
    0
    Nagelstyliste en kapster
    Friesland
    Ze gaf mij de tip even de dop er half op en laat het zo even een half uurtje staan. Zelf heb ik er niet erg veel last van. Hoop dat het je helpt

4. saartje1982

saartje1982 Fanatiek lid

Mar 2, 2012
    1,324
    0
    0
    Bij mij gaf ze de tip om zodra de nieuwe flessen binnenkomen deze met open dop in de tuin te zetten. Dan vervliegt de lucht een beetje. Ik hoop dat het je helpt :)

5. Beckje

Beckje VIP lid

Jul 12, 2010
    8,652
    4
    36
    ik heb mijn lucht opgehouden en snel de badkamer weer uit gelopen :p

6. KnuffieQ

KnuffieQ Niet meer actief

Mijn collega had er een ideale oplossing voor....:) haar vriend deed het in de flessen en deze stonden in de kelder :)

Zelf vond ik het verschrikkelijk maar gewoon de neus dicht en proberen niet te braken.

7. Willie32

Willie32 Actief lid

Dec 2, 2011
    409
    52
    28
    N-H
    Door je mond ademen!

Maar ik werd al misselijk bij de gedachte aan die geur ;)

8. mam1983

mam1983 Actief lid

Jun 22, 2009
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooooow ik verlang zo naar die geur hihihi ik weet het, ik ben 1 van de weinige. De eerste geur bij het openen (nieuwe fles dan hè) zalig.... Zou het zo in een parfumflesje willen... Nu 23 wk zwanger dus al even klaar met mvm... Helaas!!!!

9. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

Mar 12, 2012
    2,806
    0
    36
    Ik hield ook mijn adem in! Bah! :D Ik heb geen tuin waarin het kan luchten....

10. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

Idd dop er even een half uurtje aflaten bij nieuwe flessen. S nachts goot ik niet gelijk over, maar deed dat s morgens pas ( als of er s nachts uit moeten om te plassen al niet vervelend genoeg is) en dan adem in houden, snel over gieten dop er op en vluchten :D

11. MissQ

MissQ Fanatiek lid

Jun 3, 2006
    4,824
    1
    0
    Ik moet zeggen dat ik het deze keer ook helemaal niet vies vond ruiken ;) Vorige keren had ik er meer moeite mee! Ik draaide de vorige keer de dop eraf, zorgde dat de fles iets hoger dan mijn neus was (natuurlijk niet te dicht bij mijn gezicht!!), snel erin gieten en de dop er weer op. Sterkte!

Wel super tof dat je ons mmm meiden wilt helpen met het opvangen van jouw urine ondanks dat je de lucht zo vreselijk vind, petje af!!!!

Share This Page