Vraag me wel een beetje af hoe dit kon gebeuren. Zelf een kleintje , iets jonger. Moet je toch niet aan denken , brrrr. Hoop dat de kleine het gaat redden. Omroep Brabant: Baby gereanimeerd na val in water aan Waterfront Eindhoven
Ik hoop dat de baby er zonder schade doorheen gaat komen. Hoe het kon gebeuren? Er staat bij dat de moeder met nog een kindje aan het wandelen was, misschien liep de moeder deze even achterna, terwijl ze niet door had dat de kinderwagen het water inreed.
Wat verschrikkelijk, maar wat goed van de moeder dat ze meteen actie ondernam. Hopelijk heeft het kindje het overleefd
Vreselijk zeg! Kinderwagen zal idd wel het water ingerold zijn in een onbewaakt ogenblik? Zou het anders ook niet weten. Hoe dan ook heel triest, hopelijk overleefd de baby het!
Vreselijk, ik hoop dat het kind nog leeft. Ik las in een reactie dat er daar een bruggetje is zonder reling. Tsja wellicht is de wagen per ongeluk er vanaf gereden.
Verschrikkelijk dit en zoiets kan elke moeder overkomen denk ik... Ik laat ook weleens even snel een paar tellen de wagen los als mijn andere zoontje gevallen is ofzo. En dan zal hij maar ineens wegrijden, het water in of de weg op. Ik ga voortaan ook beter oppassen, moet er niet aan denken dat dit gebeurd. Maar wat ik wel apart vind is dat er niemand in de buurt was om te helpen ofzo? De moeder moest haar andere kindje aan de kant laten staan toen ze haar baby wilde redden en kon daarna pas de hulpdiensten bellen!
Zo. Daar heeft de gemeente ook goed gefaald als het om een bruggetjes gaat waar geen reling omheen zit.... Wat verschrikkelijk voor die moeder, hoe die zich nu zal voelen.... geen woorden voor.
Echt een verhaal waar bij ik niet zo goed weet wat neer te zetten. Een woord verschrikkelijk. Die arme moeder wat zal ze zich dit nog jaren met zich mee dragen. En was het idd een kinderwagen die je een seconde uit het oog verliest drama gewoon brrr. Rip kleintje en voor moeder en familie heel veel sterkte en kracht toe gewenst.