Mijn vriend leeft erg mee met de (nog prille) zwangerschap. Hij heeft zelfs een eigen weblog gemaakt http://www.bluedaddy.punt.nl Toch zou hij ook met andere vaders-to-be eens willen kletsen. Hebben jullie mannen dat ook? Hebben jullie nog tips voor fora? Die website van www.ikvader.nl dat sprak hem niet erg aan..... is ook erg rustig daar... Iemand tips?
zou het niet weten meid, denk dat er genoeg mannen zullen zijn die het misschien wel wat zullen vinden (man van heidi bijv?) die van mij in ieder geval niet en van wat ik wel eens lees van de andere meiden zijn de meeste kerels een beetje hetzelfde leven "op hun eigen stille"manier met de zwangere mee... succes in ieder geval... liefs smoekie
Ja logisch natuurlijk een fransman die alleen engels spreekt :-k Kon het niet laten dit is een inkoppertje en ik ga dat weblog is beloeren! Mannetje van Heidiii
Hehheh, wat ik al dacht: Het zou gewoon door mannetje hier geschreven kunnen zijn! Van draagzakfantasieen, cup D (ik heb dubbel C), kilo'tjes eraf stressen, vaderschapsgedachten, enzovoort, enzovoort! Dus er zijn door mannetje hier al een paar berichtjes in het gastenboek geplaatst, en de site staat al in onze 'favorieten-lijst'! Leest leuk weg en lekker droog gevoel voor humor! (Heidiii zelf)
Ja, ik verbaas me ook erg van de schrijfkwaliteiten van appeltjesman. En ontroerd dat het hem zo bezig houdt! Ik heb gezegd dat hij gewoon ook een account hier moet aanmaken, maar dat ging hem net te ver... nu loert hij over mijn schouder mee... hihihi
Pas maar op, zo begon het hier ook... En het begint met meelezen: 'Hé, niet zo snel, ik was nog niet klaar!' Dan komt: 'Doe nog eens terug?' En dan: 'Had je nog antwoord? Laat eens kijken?' Vervolgens kijk je even de andere kant op en heeft meneer gepost onder JOU naam! Tjah, en dan is het einde zoek: vechten wie er na thuiskomst als eerste de computer op schoot mag! Nu heeft mannetje hier een eigen laptop, maar sinds we ons met @home ingelaten hebben, komt hij niet meer op het net. Ik probeer 'm al tijden te pushen dat nou eens in orde te maken, zodat hij zijn eigen account kan aanmaken... Maarjah... En nu met de site van jou mannetje vrees ik dat ik nog vaker de knopjes onder mijn vingers kwijt ben... Maar voor jou ook leuk om te lezen wat er in jou mannetje's koppie omgaat, toch? En vertederend te lezen hoe hij er mee bezig is, een lekker gevoel het echt 'samen' mee te maken!
Heb je het randjesfietsen nog geprobeerd... Is die maand bij ons wel gelukt... (maar dat was vast toeval )
Nee, nog niet geprobeerd... Maar ik heb zo mijn twijfels: volgens mij klinkt het lolliger dan het is... Lijkt me behoorlijk moeilijk, ik fiets het liefst gewoon door. Ik probeer wel achter mannetje aan te bijven fietsen en zorgen dat ik niet de koppositie overneem. Maar als mannetje uitgefietst is, moet ik ook nog zien dat ik 'm weer inhaal terwijl zijn banden langzaam leeglopen... Pffff, gecompliceerde toestand zeg! Maar wie weet? Is nu wel weer in overweging te nemen, misschien...
Ik finishte ook gewoon hoor, dan deed ik de route gewoon nog eens Succes met de race! (3 maal scheepsrecht he?!)
misschien he, tis maar een idee mannetje van heidi, is het leuker om voor jezelf een eigen naam hier aan te maken (mannetje van heidi bijv) dat is voor de lezers (ik bijvoorbeeld) makkelijker om te zien wie wat nu schrijft, of jij , of heidi... tis maar een optie hoor ik weet af en toe in ieder geval niet wie wat schrijft hahahaha
Ik zie het voor me! Werd je wel aangemoedigd? (á la tour de france: toeters, spandoeken en 'hup-hup-hup'...!)