Helaas, dat hadden we al nagekeken. Er is maar één gebruikersnaam per pc mogelijk. Onderling hebben we afgesproken dat hij altijd kenbaar maakt dat hij het is door te ondertekenen met Mannetje van Heidiii. Als er dus niks bijstaat, kan je er vanuit gaan dat ik het zelf ben... Ik hoop dat mannetje hier zijn eigen laptop eens in orde maakt, zodat hij via zijn eigen ip-adres een eigen account aan kan maken... Maar ja, mannetjes he? Als ik 'm zou vragen een ledikantje in elkaar te zetten zou hij meteen opspringen, dat gelukkig wel weer...
Ja logisch natuurlijk een fransman die alleen engels spreekt Kon het niet laten dit is een inkoppertje en ik ga dat weblog is beloeren! Mannetje van Heidiii Héhéhéhé,lol! Ik dacht aan het gros van de Nederlanders, het is de enige taal die vaak overeenkomt, aangezien niet veel NL Frans kletsen en niet veel FR Nederlands.....Spreekt ie met de meeste Nedelanders Engels. Hij begrijpt wel een beetje NL. Vat je hem nu?
@mannetje van Heidiii, Je kan wel meerdere namen per pc gebruiken, alleen moet je dan een ander emailadres opgeven; even eentje aanmaken voor jezelf op hotmail en je kan zelf posten op dit forum.. je kan niet meerdere namen op één emailadres gebruiken.. Bedankt voor je reacties.. ik wordt gelezen! Groetjes, Blue Daddy www.bluedaddy.punt.nl
Ga mijn mannetje zo ook eens even dit onderwerp onder z'n neus duwen. Was pas op google al bezig geweest maar volgens hem was er nix(leuks) voor mannen te vinden....
Nou daantje je haalt de woorden uit mijn mond.... Dat zegt mijn manneke ook altijd! En BlueDaddy, het is een superleuke site! (Zelfs voor ons vrouwen om te weten dat 'onze' mannen zo geweldig mee leven!)
..even de vaders-to-be topic naar boven geschopt.. misschien dat er nog meer "daders" op deze site gaan posten.. Is toch leuker als vrouwen én mannen op dezelfde site posten..heb op ikvader.nl gekeken, maar dat kon me niet echt boeien.. de bijdragen van Mannentje van Heidiiiiii en Polleman lees ik graag..! Groetjes, Dennis
Trouwens even een tip zo als "mannen onder elkaar"... Het boek "Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt" van Kluun. Kost niet veel, en echt onwijs leuk om te lezen... Ik ben echt geen lezer, maar dit boek kan ik niet weg leggen
Jaaaa, dat boekje heb ik ook gekregen.. leest lekker en ik ben ook geen lezer.. ja, stripboekjes... die wel, haha!
Normaal doe ik over de donald duck al 2 dagen... Maar dit boek is al uit. Gewoon in 1 avond aan 1 stuk door gelezen. Het is maar goed dat ik "Vaderschap voor beginners" nog heb leggen. Eens kijken of die net zo snel en lekker wegleest.
Lijkt me ook een gaaf boek. Ga het voor mijn man´s verjaardag kopen. Hoop dat het hem bevalt...want hij is ook echt geen lezer!