Hey allemaal, Even een berichtje van mij...lig vanaf vrijdag in het ziekenhuis. Ben opgenomen omdat mijn bloeddruk te hoog was en nu moet ik dus rusten. Het werkt wel Gister groei-echo gehad en ons mannetje heeft gelukkig niets geleden onder mijn te hoge bloeddruk!Hij is nu (bij 33,4 weken) 2250 gram en zo`n 40 cm!Een erg mooie foto van zijn koppie hangt nu naast mijn bed en ik kan er alleen maar verliefd naar kijken... Hoor vanmiddag of ik evt naar huis mag en op welke voorwaarden! Elke dag een ctg van de baby, hij doet het gewoon nog super. Ik hoop dat ie nog minstens 2 weken in mijn buik blijft. Liefs Emma
Fijn dat het met jullie mannetje in ieder geval goed gaat. Probeer inderdaad lekker te relaxen en suc6 met de laatste loodjes.
Bedankt voor jullie lieve reacties! Ik mag zometeen naar huis, op voorwaarde dat ik niets in het huishouden doe Jey, wat erg... Vrijdag weer melden voor een uitgebreide ctg en bloeddrukmeting. Als dat goed is gewoon lekker weekend vieren. Vanavond heeeerlijk tegen mijn grote mannetje aan slapen! Liefs Emma
Fijn om te horen dat je naar huis toe mag! En wat rot joh dat je niets in de huishouding mag doen Fijne valentijnsdag dus voor jullie