Vaders vermoorden eigen kinderen

Discussie in 'De lounge' gestart door Salomina, 19 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    di 19 sep 2006, 14:02

GRENOBLE - In Frankrijk hebben drie mannen hun kinderen om het leven gebracht. Het jongste incident vond maandag plaats in het dorpje Bouge-Chambalud in de Franse Alpen.

Toen schoot een 43-jarige Fransman zijn drie kinderen dood, waarna hij vermoedelijk zelfmoord pleegde. De kinderen waren tussen de zes en zestien jaar oud. De man zou de moorden hebben gepleegd na een ruzie met zijn vrouw.

Zondag stak in Tourcoing aan de Belgische grens een vader zijn drie kinderen van vier, zes en negen jaar dood. Daarna hing hij zichzelf op. De man zou midden in een scheiding zitten. Volgens de krant France-Soir heeft er in het Bretonse stadje Lorient een derde tragedie plaatsgevonden. Een man schoot daar afgelopen zondag zijn 10-jarige zoon neer. Een poging tot zelfmoord zou zijn mislukt. Hij was kort daarvoor gescheiden van zijn vrouw.

Tis toch te gek voor woorden ??

2. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

krijg altijd een brok in mijn keel bij zulke berichten
    ik vraag me dan altijd af wat zo iemand beweeg om zijn eigen kinderen te vermoorden. als hij daarna ook zijn eigen leven wegneemt.

heel triest

3. Chelsea

Chelsea Bekend lid

6 aug 2006
    526
    0
    0
    Keukenassistente
    Rotterdam
    De moeder de kindjes niet gunnen :(

4. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    In- en intriest. Heb er geen woorden voor.

5. Cath

Cath Actief lid

11 sep 2006
    225
    0
    0
    Vreselijk is het, maar om het nu eens vanuit mannen oogpunt te bekijken (waarmee ik moorden niet goedkeur!) Wij vrouwen kunnen ook draken zijn hoor. En als die mannen hun kinderen dan niet mogen zien, lijkt me om gek van te worden.

Nogmaals is het gedrag van die mannen niet goed te keuren. Het verhaal er omheen lijkt mij interessant. Hoe zijn ze tot die (vreselijke) daden gekomen.

6. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

:confused: :evil: hmmm....kan het nog wat vrolijker??

zo zie je maar weer waar mensen in nood toe in staat zijn.......gruwelijk gewoon..!

7. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Precies, onvoorstelbaar :(

8. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Volle maan geweest ofzo?

9. Chanel

Chanel Bekend lid

19 mrt 2006
    761
    0
    0
    Amsterdam
    Wat erg, mannen kunnen soms echt hele rare dingen doen. Als je ruzie met je partner hebt of in een scheiding ligt dan ga je toch niet je eigen kinderen vermoorden als je er niet tegen kan. Wat een egoisten zeg!!! Ik vindt het heel erg voor de moeders van de vermoorde kinderen :cry:

10. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    afschuwelijk zeg, echt onvoorstelbaar :cry:

11. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Wat vreselijk :cry: En de moeders blijven met lege handen achter. Volgens mij zou je mij weg kunnen dragen als zoiets met mijn kinderen gebeurde....

Deel Deze Pagina