Hallo allemaal ! Sinds RTL radio niet meer in de auto te ontvangen is, mis ik dat toch wel. Ik vond het een erg leuke zender, met afwisselende muziek. Nu is er alleen nog maar Nederlandstalige muziek op die frequentie ... leuk op z'n tijd maar niet de hele tijd ! Wie heeft er een ander idee voor een leuke radiozender voor in de auto, een beetje vergelijkbaar met RTL fm ? Ik heb wel eens andere zenders, maar daar is meer geklets dan muziek. Dan zet ik hem het liefst helemaal uit, maar dat is ook weer zo stil als je alleen in de auto zit ... Alvast bedankt ! Groetjes, Nikki F
538 hoor ik steeds dezelfde nummers voorbij komen. Soms op een dag wel 4 keer hetzelfde nummer. Ik luister nu naar Sky, daar hoor ik ook verschillende nummers, oud, nieuw en van 9 tot 5 niet dezelfde nummers twee keer.
Dat zijn al goede tips ! Gelukkig. Sweetangel, 100% NL vind ik ook echt helemaal niets aan. Ik begrijp niet hoe ze dat hebben kunnen veranderen ! Bianc, 538, is dat in de auto ook te ontvangen ? Daphne (leuke naam trouwens, onze keuze als het een meid wordt ! ) Sky radio ook ? Dan ga ik daar zeker eens naar op zoek ! Bedankt ! Groetjes, Nikki F
Ik luister graag naar Keizerstad-fm! Volgens mij lijkt dat wel op RTL maar de frequentie..mmm weet ik zo niet!
538 is vaak in de auto erg slecht te ontvangen!!!! mijn favo is 3FM, vind dat geouwehoer 's ochtends en 'savonds in de auto juist wel lekker om wakker te worden, en bij te komen. En overdag is er gewoon minder geouwehoer en meer muziek. Groetjes van de andere Daphne Nikki: goede naamkeuze
Ik ga eens op internet op zoek naar de frequenties ! Hartelijk bedankt voor de tips ... RTL fm was voor mij een super frequentie, stom eigenlijk he, hoe je daar zo aan kunt wennen ! Daphne ! Dank je wel ! Groetjes, Nikki F
Idd stom dat RTL FM daar niet meer opzit. En per 1 oktober stoppen ze ook met uitzenden op de kabel . Ik luister zelf ook altijd wel naar Q-music, Caz en Radio M. Radio M is de provinciale radio van Utrecht. Oh en verder Veronica die is ook heeeel leuk.