Wie weet de titel van deze film?

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Jiska, 21 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jiska

Jiska Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.477
    3
    38
    Overijssel
    Hallo meiden,

Gekke vraag... Ik heb een paar jaar geleden een film gezien op tv waarvan ik de titel niet meer weet... Ik vond hem wel zo interessant dat ik het verhaal globaal nog in m'n hoofd heb dus wil hem graag aanschaffen! Al wat rond gezocht maar kom er niet uit...

Het daait om een man die jong verliefd wordt om een meisje. Uiteindelijk vertrekt hij voor z'n carrière naar 'de grote stad'. Op het moment van het afscheid op het vliegveld twijfelt hij of hij toch niet met haar mee zal gaan en voor haar zal kiezen maar dat doet hij uiteindelijk niet.

Op een dag komt hij op één of andere manier (details weet ik niet meer) in het leven terecht wat hij geleid zou hebben als hij wel met z'n vriendin meegegaan zou zijn en getrouwd zou zijn. Einde van het liedje is dat hij de kans krijgt om opnieuw de keuze te maken en kiest hij wél voor huwelijk en gezin i.p.v. Carrière.

Kent iemand toevallig de titel van deze film? Het kan zijn dat ik er soms wat naast zit in het verhaal omdat het al even geleden is dat ik de film zag :).

2. Natasja84

Natasja84 Fanatiek lid

8 jun 2012
    2.951
    0
    36
    Veluwe
    The family man met Nicolas Gage...??

3. Daniellexxx

Daniellexxx Bekend lid

11 feb 2013
    658
    158
    43
    Noord-Holland
    Daar moest ik ook meteen aan denken!

4. Aurora2013

Aurora2013 Niet meer actief

Ik denk ook The Family Man met Nicholas Cage. Leuke film.

5. mvm2008

mvm2008 Actief lid

18 mei 2013
    496
    0
    0
    NULL
    NULL
    zeker weten the family man.. mooie film inderdaad

6. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Ik sluit me bij de meiden hier boven aan! Ik denk ook aan The Family Man!

7. Jiska

Jiska Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.477
    3
    38
    Overijssel
    Super bedankt, meiden :)!
    Ik heb even de beschrijving gelezen bij The Family Man en inderdaad, dat moet hem wel wezen. Op de titel was ik nooit meer zelf gekomen dus: bedankt! Hij kost inmiddels ook bijna niks meer dus dat is mooi ;).

Deel Deze Pagina