vaders weren uit verloskamers

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Sjees, 20 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Dan is er wel iets voor te zeggen idd. Maar dit weet je niet van te voren. En om alle mannen nou uit de verloskamers te weren omdat er een paar mannen zijn die het niet aankunnen?!

Nee, ik vind het echt de keus van de vrouw.

2. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Spreek uit ervaring: als jouw man wit wegtrekt omdat je een knip krijgt, interesseert je dat geen hol.

Veel vrouwen keren ook in zichzelf als het echt heavy wordt. Niet allemaal natuurlijk. Maar ik iig wel.

3. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Haha, nee hier precies hetzelfde. Kon me op dat moment niet echt schelen wat mijn vriend daar van vondt. Was te druk bezig met persen.

4. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    haha pech voor hem, mijn man zat zoiezo naast me die ziet echt niet alles precies hoor..

5. Kien

Kien Actief lid

7 jul 2008
    284
    0
    0
    onderwijsassistente
    Overijssel
    Pffff.. zou ook helemaal gek worden als hij er niet bij zou zijn. Heb zoveel aan hem gehad!

6. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Ik kan me niet voorstellen dat hij er niet bij zou zijn. Vind het sowieso belachelijk dat daar uberhaupt over gepraat wordt...(niet door jullie hoor, maar op tv enzo).

7. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Mijn man vond alles juist reuze interessant (heb ik achteraf gehoord). Op dat moment had ik het echt niet door. Ik vind dat de beslissing bij de ouders ligt (en dan met name de vrouw) en mocht het dan niet goed gaan kan de man altijd eventjes op een zijspoor gezet worden als het echt niet gaat.

8. natjuh026

natjuh026 Bekend lid

4 jan 2008
    796
    0
    0
    pm
    omg arnhem
    ik hoop ook niet dat ze het doorvoeren. moet er niet aan denken om daar helemaal alleen te liggen. Alleen zou het manlief wel goed uitkomen die wordt al benauwd als ie het woordje ziekenhuis hoort hahaah. Ga hem dit dan ook niet vertellen voordat ie straks gaat zeggen ik mag niet mee hihihihi

Deel Deze Pagina