Even mn verhaal kwijt hoor, tis niet wereldschokkend maar wij balen hier thuis even flink! T zit nl zo mijn dochter van 5 mnd oud is al 9 wkn flink aan het hoesten en heeft erg veel tijd nodig voor fles drinken ( bijna altijd 1 uur), paar maal huisarts, nu uiteindelijk afgelopen vrijdag bij kinderarts geweest. Alvast anti biotica kuurtje gekregen en ze hebben haar bloed geprikt om te testen op weerstand, kinkhoest en mycoplasma. Prima natuurlijk, graag zeker weten wat er aan de hand is. Gelukkig is het al die weken eigenlijk helemaal geen ziek kind, ze is lekker vrolijk, groeit goed, slaapt goed alleen dat hoesten bleef steeds. De uitslag krijgen we pas ma 18 juli. Goed, waar ik nu zo van baal: onze zwager en schoonzus zijn vanmiddag bevallen van een zoon. Maar nu heeft hun vk overlegd met de dienstdoende kinderarts, logisch! En wij hebben nu te horen gekregen dat we allemaal niet (ons gezin) niet mogen langs komen totdat de bloeduitslag van mn dochter bekend is. Ik snap het aan de ene kant wel, ik zou ook absoluut niet willen dat mn neefje enig risico loopt. En natuurlijk zou ik mn jongste dochter niet meenemen bij kraambezoek. Maar wij als ouders mogen dus ook niet even langs gaan en dat zouden we zooo graag even willen!! Nu moeten we nog een dikke week wachten!! Moest ff mn verhaal kwijt!
aghh wat balen zeg meid!! echt heel rot maar ik snap wel dat de ouders van het babytje dat natuurlijk ook niet willen, want ja wie weet als je dochtertje toch iets heeft, kunnen jullie het misschien ook al hebben voordat het zich pas toont in kenmerken, dus kan het natuurlijk wel misschien "gevaarlijk" zijn voor de kleine baby maar alsnog natuurlijk echt niet leuk dat jullie niet lekker kunnen gaan kijken! dikke knuff!