Lentemoe

Discussie in 'De lounge' gestart door Stientje, 29 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stientje

    Stientje Fanatiek lid

    2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Zijn er hier nog zo die ganse dagen kunnen snurken ???
    Loop de hele dag te zombieën en als ik dan kan gaan slapen... geraak ik nt in slaap, word je 's morgens alweer groggy en met een schitterend humeur :( wakker !!! Blame it on the spring ??? Hier hoor ik er ook enkele over klagen, vroeg me ff af of ik de enige ben in onweersland ?
    Vanavond glaasje pisang met juiceke en hopen dat ik de pannen v alle daken ga snurken !
     
  2. Diddl

    Diddl Fanatiek lid

    13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Ik begin juist weer meer energie te krijgen.
    Heerlijk dat het 's avonds weer langer licht is en dat je niet meer bevriest zodra je 's morgens je warme bed verlaat.
    Laat de lente maar beginnen!!!!!!!!!!!
     
  3. French

    French Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    ja hier nog zo een!
    als ik m'n ogen dicht doe dan slaap ik al! ;)
     
  4. liselotje

    liselotje Bekend lid

    17 sep 2005
    548
    0
    0
    limburg
    Boh ik ben ook zo moe...kan de hele dag wel slapen en loop ook als een zombie erbij ik krijg ook van ieder commentaar hoe ik eruit zie...hopenlijk gaat het snel weer over of heeft iemand ideetjes hoe je er vanaf komt behalve slapen dan :)

    groetjes liselotje
     
  5. PamEnMarcel

    PamEnMarcel Actief lid

    Ik kan ook wel hele nachten en dagen doorslapen... Doordeweeks slaap ik sowieso 9 uur achter elkaar en in het weekend wel 13 uur achter elkaar. Maar ja, ik ben ook een slaapkop sinds ik zwanger ben...
     
  6. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    ik heb zin in de lente!!!!!! heerlijk buiten zijn, nee ik ben niet lente moe!!!! kan de hele dag wel van alles doen!
     
  7. tam27

    tam27 Fanatiek lid

    6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Ik heb ook zo veel zin in de lente, kan niet wachten op het mooie weer!!
     
  8. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    hier dus nog een heerlijk de lente
    heb vandaag dus ook heerlijk 2uur lopen slenteren door het dorp hier waar ik nog niet zo lang woon
    lekker mezelf wegwijs maken hier :)
    lente kom maar op hoor ik ben er helemaal klaar voor
     
  9. Stientje

    Stientje Fanatiek lid

    2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    MMM... zal waarschijnlijk aan ons belgenlandje liggen dat hier de lente wat later komt...stuur je 'm ff hierheen ladies :D Kan het zonnetje goed gebruiken om wat nieuwe energie op te doen !
     
  10. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Nou , ik ben ook lente moe hoor pf .
    Kan de god ganse dag wel slapen en idd als het bedtijd is lig ik uren wakker :(
    Niet omdat ik niet moe ben , maar gewoon omdat ik dan over mn slaap heen ben .
    Vind het ook echt niet leuk meer .
    Maar meer voor mn mannetje en kids dan voor me zelf hoor .
    Kan ook behoorlijk knorrig zijn de laatste tijd :oops: :oops:
    Gewoon zo super chagerijnig , tis niet normaal meer :)
    Hoop dat het gauw over is .

    Groetjes Joyce
     
  11. Stientje

    Stientje Fanatiek lid

    2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Heb net hetzelfde, heb een ganse namiddag met me kids vr de tv gehangen, doe ik anders nooit.. gewoon hup het matrasje op en hangen, liggen en leuteren !!! GEwoonlijk speel ik een spelletje met hen, of ga met hen wat boodschappen doen... nu was er nts met me te bezeilen !
    Nou Joyce ik hoop dat jij vannacht es goed slaapt, ik heb alvast een glaasje pisang naar binnen.. hoop dat het helpt !
     
  12. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Hihi , ik weet niet of het van slapen gaat komen Stientje :oops:
    Mn zwaard is nog niet bot genoeg om weer opgeborgen te worden tot de duivels komen :D
    Ik had gister echt het idee dat mn eitje zou komen , maar nu weet ik dat niet zo zeker .
    We klussen dus nog even lekker door en hou de zwaard bij de hand :D
    Maar ik hoop wel dat ik daarna zo moe ben dat ik als een blok in slaap val .
    Op mn werk loop ik er als een slaapwandelaar bij en kan me niet goed concentreren ( kan ook komen omdat dochterlief ziek is hoor ) .
    Dat is niet bevordelijk als ik mijn baan wil behouden ;)

    Groetjes Joyce
     
  13. Stientje

    Stientje Fanatiek lid

    2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    We steken het gewoon op de lente en het zwaaien vh zwaard meid !!! Mijn ventje kwam net met een kanjer ve pizza thuis, hebben we lekker opgepeuzeld ... en mijn zwaardje ga ik ook nog ff gebruiken hoor, 't stond een beetje te roesten dus nu is 't echt wel tijd en dan ga 'k in slaap vallen als een zak cement !
     
  14. neeltje

    neeltje Fanatiek lid

    17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    je moet 'm niet laten roesten he stientje!!!!
    ik merk nog niet zoveel van de zogenaamde lente kriebels hoor, zit denk ik toch ook nog een beetje in m'n winterslaap.
     

Deel Deze Pagina