Geen trek in eten, nee gewoon echt 'honger' ! De héle dag door MOET ik iets eten anders word ik gek! Dit heb ik echt nog niet eerder meegemaakt in mijn zwangerschap. Komt het iemand bekend voor?
Hai, dit heb ik ook als onderwerp elders geplaatst. VREETbuien eerste klas. Heel vervelend af en toe. Nou ja, altijd als ik het heb. Maar toch... niet aan toegeven. Althans, dat probeer ik. Ik ben niet van plan om aan het einde van de rit 30 kg erbij aan te zijn gekomen. Dus als ik er weer last van heb, probeer ik maar mijn drift weg te knabbelen op komkommer of andere calorie-arme zaken. Vervelende in mijn geval is namelijk dat ik (natuurlijke)suiker/koolhydraat houdende producten tussendoor achterwege móet laten vanwege mijn diabetes. Beter nog; Veel water drinken en kauwgom (de nieuwe van Mentos) is mijn grootste vriend geworden; de een vult de ander botvieren mijn kaken op. Succes!
Hahahaha! Hier nog zo één! Ik was de laatste twee weken niet te houden! Ik schoof alles naar binnen! Nu ik bevallen ben is heel mijn honger gevoel weg. Volgens de kraamverzorgster is dat heel normaal. Nog effe volhouden! Je bent er bijna!
Ik ben dan gelukkig al aan het einde van mijn zwangerschap dus over de kilo's maak ik me eigenlijk helemaal niet druk. Ik val de laatste 3 weken alleen nog maar af... Wel probeer ik mijn 'honger' te stillen met gezonde dingen, maar het hongergevoel blijft gewoon! Ik word er zo irritant van!
Ah kijk! Dus het schijnt normaal te zijn...?! *zingt* We zijn er bijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjna, we zijn er bijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjna, maar nog niet helemaaaaaaaaaaal!
Heb je ook zin in vet eten? Het schijnt dat je dicht op je bevalling zin krijgt in vet eten waardoor de darmen extra gestimuleerd worden. Die zijn dan tijdens de bevalling zo goed als leeg. De natuur is een wonderlijk iets.....
Vet eten...? JAH! Maar dat heb ik eigenlijk de hele zwangerschap wel gehad. Vooral in het begin was geen enkele Mc.Donalds veilig Heb het nu gelukkig helemaal onder controle hahaha, maar ik moet zeggen dat een vette hap er eigenlijk de hele week al wel in gaat... (ooooh, wat slecht!) ) Dat de darmen zich dan legen voor een bevalling lijkt me wel logisch... Ga de laatste tijd sowieso veeeeeeeeeeel vaker en meer naar de wc voor de grote boodschap!
Heeeeel herkenbaar. En dan probeer ik wel aan de gezonde dingen te blijven maar de trek blijft. De honger wordt ook beter gestilt met chocola dan met een appel Er zitten al 19 kilo aan dus ik doe wanhopig mijn best om het in toom te houden. Jij succes met de laatste lootjes. Enne je mag je er toch best een klein beeeetje aan over geven
hihihi, maar dat doe ik ook zeker wel Erica... Net in de winkel weer een heerlijk zakje M&M's gekocht... Hmmmm.... JUMMIE!
Nou hier nog zo,n één die de hele dag door kan eten. Eerst in begin van de zwangerschap ging er van alles bij mij in en een flinke tijd gewoon normaal gegeten zoals altijd...maar de laatste week Er gaat nu van alles naar binnen en ben in 4 weken tijd nog geen kilo aan gekomen. Ik heb dus ook echt honger, dus constant dat gammelige gevoel weer weg te werken. Ga de laatste weken sowieso al veel naar de wc. Nou het hoeft van mij ook allemaal niet meer zolang duren, want die dikke buik ben ik nu wel zat. Groetjes Anna
mag ik misschien iets van jullie hebben? ik krijg hier maar met moeite eten naar binnen... laatste tijd afgevallen en mag nu niets meer afvallen, maar wat ik ook probeer, het blijft problematisch... behalve dan wortels,..... maar ja, dat schiet niet echt op he? dusseh als jullie nog tips hebben.....
Jaaaaa, ik ook de laatste twee weken van m'n eerste. Ik at rustig drie pannenkoeken bij het restaurant naar binnen..... Daar werd wel een beetje vreemd tegenaan gekeken Daarna was het meteen weer over hoor, gelukkig maar!