hoi allemaal, ik ben 8 dagen overtijd en heb een test gedaan, daar verscheen een vagee blauwe streep ?? heb uit ongeduls een tweede gedaan vandaag (wordt aangeraden pas na 3 dagen weer te doen maar ja..) deze was negatief.. ? ik heb niet het gevoel zwanger te zijn, snap er echter niets meer van.. afwacten maar ?
Welke test heb je gedaan? Ik denk dat je wel goed zit hoor! De tweede was natuurlijk al uit minder geconcentreerde urine en als de eerste al vaag was is het ook wel logisch dat de kans een stuk kleiner is dat het bij de tweede ook zichtbaar is. Kun je misschien een fotootje plaatsen ofzo?
Vaak is streep een streep, maar was die wel te zien binnen 10 min? Doe anders morgen nog een test met ochtend urine.
gisteren een apothekers test vanmorgen kruidvat.. ik zal ff uitpluizen hoe ik een foto plaats, dan zet ik hem erop ! dankje
Streep = streep (normaal toch ) Dus je bent zwanger óf de test is mislukt Ik zou binnen een paar dagen nog een keer testen! En probeer idd een fototje te zetten, ben wel benieuwd!
Hai Robin, ik neem aan dat je de test met ochtendurine gedaan hebt toen hij een beetje positief uitsloeg?? (positief is positief toch ) als je daarna weer een test doet, en deze niet met ochtendurine heb je grote kans dat deze negatief aangeeft omdat de meeste hcg in je ochtendurine zit daarom adviseren ze het ook altijd met ochtendurine te doen, en is met andere urine later op de dag minder hcg aanwezig om positief te kunnen testen, dus het zegt nog niks meid, wacht nog ff een dag of 2 dagen en dan weer wel met ochtendurine.... heel veel succes
Ik had dat ook toen ik de eerste test deed en daarna de 2e. Apotheektest vind ik betrouwbaarder dan de huismerk testen van een drogist want die van de etos die ik deed gaf negatief aan terwijl ik gewoon zwanger ben! Koop anders een Clear Blue digitaal,die zijn duidelijk,staat snel op zwanger of niet zwanger! Ben benieuwd naarje fototje!!!! Liefs!
Kruidvattesten zijn wel goed en betrouwbaar. Etos testen hoor je vaak van dat ze rare uitslagen geven. En ook ik denk dat je het gewoon over een paar dagen met ochtendurine moet proberen. Want een lichte streep is erg hoopgevend!!!! Groetjes Daphne
Dat wist ik niet van de Etos!! Geen etos testen meer voor mij over een aantal jaar haha! En zeker die 2e streep is wel een goed teken! Wacht nog een paar daagjes met testen en test dan in de morgen!! Ben benieuwd hoor!!
nou foto gaat niet lukken hoor....., maar goed heb beide test met ochtendurine gedaan ik probeer het gewoon over een aantal dagen weer, ik heb niet teveel hoop (jaar geleden precies hetzelfde geval, was wel zwanger met een vage streep ging echter na zeven weken mis) dus ik ben niet echt happy met vage strepen !!! ik ga inderdaad maar ff een andere test halen, heb nog 1 kruidvat in de kast.. bedankt voor alle reactie !! gr Ing
nou dames, derde test zegt; zwanger !!!! heel blij wel een beetje gemengde gevoelens maar ik blijf het positief inzien ! Ing