hallo, kom even aangewaaid van t forum vruchtbaarheidsbehandelingen maar heb hier even een vraagje. zit aan de clomid en heb vorig weekend mijneisprong gehad, natuurlijk ook geklust. nu heb ik vanmorgen met afvegen, slijmerig rood bruinig goedje op mijn wc papier zitten enbeetje zeurderig rotgevoel. mijn ongi kan toch niet nu al komen, een week te vroeg?? zou t innesteling ofzo kunnen zijn of iets anders. ben ook beetje bang dat ik t zo graag wil dat ik mijn lichaam soort van öpdrachtejes "geef onbewust of kan dat met dit niet? lieffs radna
Volgens mij is het voor de innesteling ook nog iets te vroeg, maar je weet het maar nooit natuurlijk!!! Ik heb zoiets nog niet bij de hand gehad dus ik weet het echt niet... Ik hoop dat je nog meer reacties krijgt, en hopelijk ook wat duidelijker dan de mijne... Ik duim voor je!!!
Ik denk niet dat jij dat kan beïnvloeden. Wat wel voor komt is dat je dingen anders gaat interpreteren en er meer "kwaaltjes" opvallen omdat je er erg op let. Volgens mij zou het wel een innestelingsbloeding kunnen zijn, al weet ik niet zeker of dat ook slijmerig kan zijn. Ik vrees dat je toch zult moeten afwachten voor meer zekerheid
Het is niet te vroeg voor de innesteling. Deze vindt ongeveer 6 dgn na de eisprong plaats. Wat dat betreft zou het dus wel kunnen.
tis nu trouwens al weer weg, echt heel vaag, nog wel beetje steekjes en krampjes. hopen maar op wat goeds lieffs radna