ik denk dat ik Gameover ben... als ik met me vinger voel dan zie ik iets bruinige afscheiding... noem het maar beige.... wat denken jullie? Gameover? Of nog hoop? Trouwens, wat is n ou wel of niet goed bruin of rood? Nouja je ziet nog niets in me slip dus ik wacht maar even af... me gevoel zegt; gameover!
@nann jaja tampon hem ik al gebruikt daar zie ik het ook op... zeg maar beige ik voelde met me vinger omdat ik dan wil weten waar de baarmoedermnd zit maja ik ben daar denk ik toch echt te blond voor..... hihi @chiesa, ik heb nu geen test meer gedaan... ik had er toen ik 1 dag overtijd was 1 gedaan maar was negatief... dus nu wil ik even afwachten...
Dan is het toch nog spannend meid. Ik had er al lang weer een paar gekocht. (testen) Nog effe geduld hebben dus.... succes!!
hihi chiesa nu nog het ergste-> er liggen er nog twee te wachten! 8) knap van mij he! 8) maar hoeveel moeite het kost.... dus nog niet game over denken jullie.... mooi dan kan ik nog eenbeetje hoop hebben! ik ben benieuwd!
@ nann... al sla je me dood... ik ben er echt te blond voor... ik snap het niet... gesloten of open durf ik niet te zeggen... maar hard is ie nu ook weer niet... ik weet niet zo goed hoe of wat ik moet voelen daarom voel ik wat vaker in de hoop dat ik misschien verschil merk.
Wrm chiesa, wat zou kunnen wijzen op zwangerschap? (baarmoedermond bedoel ik ) En Anniek veel succes ! Ik duim voor je! Ik test donderdag, jij?
@ nann goh ja als je dat vergelijkt... jah dan lijkt het er wel op eenbeetje stijf maar toch felxibel... @tacha... ik hoop dat ik het vol hou tot zaterdag!