ik heb 22 mei een miskraam gehad deze kwam uitzichzelf op gang en heb nog een paar dagen nagevloed 23 mei heb ik een echo gehad en toen zag de gyn een paar stolsels zitten waarvan hij dacht dat het vanzelf zou komen na 29 dagen heb ik 2 dagen bloedverlies gehad en dacht ik dat dit mijn ongi zou zijn maar het bleef met een heel klein beetje na 14 dagen later weer bloedverlies en nu iets meer maar nog geen volledige menstruatie dit heb ik als menstruatie gedacht en hoopte nu op een goede cyclus nu heb ik sinds vorige week weer bloedverlies (helder) en weer telkens een heel klein beetje bij afvegen vandaag met mijn huisarts overlegt en krijg nu een kuur primulot om de boel schoon te krijgen hij vroeg of ik buikpijn had en hier heb ik weinig last van, wel menstruatiepijn op de dagen dat ik bloedverlies heb maar niet dat ik kan zeggen dat ik echt pijn heb maar nu ben ik zo bang dat het wel iets anders is een ontsteking ofzo kan dit kwaad met zo'n kuur?
hoihoi, Nee zo'n kuur kan geen kwaad en het kan je cycles helpen weer op de rit te komen. Misschein wel zo prettig want zo is er geen touw aan vast te knopen! Imke