vage brief!

Discussie in 'De lounge' gestart door sim, 24 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bianca16

    Bianca16 Fanatiek lid

    29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Ik heb gisteren ook zo'n brief gekregen. Vond het erg belachelijk en had al een flauw vermoeden dat 'ie van renault afkomstig was, maar anderzijds vond ik 'm te persoonlijk om als reclame te dienen.
    Maar ben blij dat ik niet de enige ben. Het viel mijn man wel meteen op dat de auto's die op de 2 foto's staan, erop gedrukt zijn, en aan de hand daarvan had ik al zoiets van: dat zal wel van renault afkomstig zijn. Vind het een belachelijke reclamestunt.
     
  2. Niet meer actief

    haha mijn man zou het juist erg leuk vinden zo een brief zegt ie al, maar goed hij doet ook niet moeilijk erover.
    Kreeg al eens twee keer eerder een brief met liefdesverklaring van een man en trots dat mijn eigen man was dat hij mij had en een ander verliefd op mij was hihi, toch wel lief he ;)

    Maar goed, als je een vrij "strak" huwelijk hebt kunnen er heel nare dingen van komen ja, vreemd trouwens dat ze er iet bij zetten afzender renault of zo, welke afzender staat erbij?
     
  3. sim

    sim Niet meer actief

    het roept gewoon vragen op zo'n brief, het is niet zozeer dat we een strak huwelijk hebben ;) maar als je eerder een paar keer bedondert bent geweest kan ik me voorstellen dat het hart je wel even in de keel klopt.

    en dat van die foto's dat klopt, als je goed kijkt is er wel het één en ander gemanipuleert, maar doordat je de brief eerst heb gelezen, valt dat niet meer op...
     
  4. Niet meer actief

    maar welke afzender staat er dan, sim?
     
  5. KanjerB

    KanjerB VIP lid

    24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Als het goed is stond er afzender m
     
  6. sim

    sim Niet meer actief

    klopt, er stond onder:

    veel liefs m

    en op de envelope stond aan de achterkant, 1119 PD, 275

    dus verder ook geen naam,

    ik heb via ikhebje.nl het adres achterhaald en zo weer het telefoonnummer,

    de brief kwam dus uit schipholrijk, boingavenue...
     
  7. hardloper

    hardloper Niet meer actief

    Als hierdoor je huwelijk kapot gaat was er natuurlijk al iets niet goed in je relatie. Maar ja, dat wist je zelf ook al anders deed je geen knipoog.

    Groetjes, Didier
     
  8. sim

    sim Niet meer actief

    nou ja, dat is natuurlijk ook al gauw een uitspraak die je doet, dat het iemands huwelijk kan kosten, maar het kan best een flinke ruzie opleveren. ik kan met een gerust hart zeggen dat ons huwelijk goed is, maar doordat je dingen in het verleden heb meegemaakt kan je vertrouwen in mensen best wel eens wat wankelen. en als je dan zo'n brief krijgt dan kun je je hart best even in je keel voelen kloppen, van wat is dit nou? en wat ik al zei, het roept gewoon vragen op...

    stel dat een relatie nog een kans krijgt nadat iemand de ander heeft bedondert, en zo'n brief valt in de bus...
     
  9. renault

    renault Nieuw lid

    25 aug 2007
    2
    0
    0
    25-08-2007

    Vage brief,

    Vandaag hebben wij een soortgelijke brief ontvangen, het blijkt dus van renault te zijn.
    Hierdoor is een helse ruzie onstaan tussen de relatie van mij en mijn man.
    Deze heeft een kopie gemaakt en is gaan wachten op uitleg hiervan.
    Via de postcode zijn we hier achter gekomen.

    BELACHELIJK als dit een stunt van de renault dealer is..

    Na veel gepraat kunnen we er toch nog om lachen, maar het kan je huwelijk dus echt in gevaar brengen.

    groetjes Janneke
     
  10. Cinderella22

    Cinderella22 Actief lid

    17 aug 2007
    330
    0
    0
    Ik zou geen ruzie daarvoor maken, ik vertrouw mijn man namelijk volkomen. Ik zou eerder denken dat brief verkeerd gepost is
     
  11. sim

    sim Niet meer actief

    zou je dat ook denken al ie geadresseerd is aan je volledige naam (zowel aangetrouwde naam als meisjesnaam)?

    gelukkig kunnen jullie er nu om lachen janneke, wij nu ook wel hoor, maar ik ga zeker maandag bellen!
     
  12. renault

    renault Nieuw lid

    25 aug 2007
    2
    0
    0
    ik ga maandag bellen met renault voor uitleg. ik wil dit tot de puntjes uitzoeken . wij rijden al jaren renault. dus ik raad dan ook ieder aan om te bellen met renault als je zo,n brief hebt ontvangen. janneke
     
  13. sim

    sim Niet meer actief

    het gekke is, ik rij al ruim een jaar geen renault meer..
     
  14. nachtvliinder

    nachtvliinder Fanatiek lid

    20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    erg bizar en zeker een misplaatste grap!

    ook al is jehuwelijk nog zo goed, als jij of je man erg onzeker is kan dit absoluut je huwelijk/ relatie kosten!
     
  15. Ice

    Ice Fanatiek lid

    15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Damn, wat vaag zeg :confused:
    Ik zou zeker een klacht indienen!
     
  16. miekje1982

    miekje1982 Fanatiek lid

    6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Ook ik heb de brief ontvangen!
    Het rare is, dat er in stond dat ik tijdens de libelle zomerweek op de foto was geweest met de nieuwe twingo, en ja dat klopt dus ook nog eens!
    Echt heel vreemd! Ik dacht nog, ik heb toen een formulier ingevuld om de informatie over de nieuwe twingo te mogen ontvangen dus het zal daar wel vanweg komen..
    Maar goed nu blijkt dus dat het een erg vreemd en vaag verhaal is....
    Beetje jammer dit!
    Maandag maar eens bellen!
     
  17. jennefer26

    jennefer26 Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.296
    0
    0
    lelystad
    hoi as gisteren op een verjaardag`s feestje .
    de zus van mijn vriendin heeft deze brief ook gehad.
    meende dat zij ruzie had met haar man hierover


    jennefer
     
  18. Loeki2

    Loeki2 VIP lid

    3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Toe ik het adres Googelde zag ik idd dat het van Renault was. heb ze gemaild dat ik van dit soort reclame niet gedient ben.

    In mijn brief stond dat ik een Twingo had, ja 6 jaar geleden, die is tijdens een vakantie in Denemarken totalloss gereden, mijn kleine groene trots :cry:
     
  19. Loeki2

    Loeki2 VIP lid

    3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Oh, kan wel zeggen dat mijn man het ECHT niet leuk vond dat ik een brief met "Hai Liefie" ontving.
     
  20. jennefer26

    jennefer26 Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.296
    0
    0
    lelystad
    kan ik me voorstellen.
    wat een reclame stunt

    jennefer
     

Deel Deze Pagina