vage brief!

Discussie in 'De lounge' gestart door sim, 24 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loeki2

    Loeki2 VIP lid

    3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Hier de brief en de foto's

    [​IMG]
     
  2. sim

    sim Niet meer actief

    yep!dat is m, zelfde handschrift
     
  3. Loeki2

    Loeki2 VIP lid

    3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Vind het ronduit belachelijk en smakeloos.
     
  4. marina99

    marina99 Bekend lid

    12 sep 2006
    913
    0
    0
    lijkt net echt :confused:
     
  5. Loeki2

    Loeki2 VIP lid

    3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja ik ben ook 20 minuten bezig geweest voor ik door had dat het reclame was hoor. Mijn man en ik hebben echt heel hard lopen denken wie dit geschreven kon hebben, dacht eerst echt dat het van een bekende kwam.
     
  6. FreeWilly8

    FreeWilly8 Fanatiek lid

    23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Mijn reed vier jaar geleden ook een Renault, maar geen Twingo. Wij zullen wel niks krijgen, denk ik dan, maar goed. Zo wel, 't zal geen problemen tussen ons geven, zeker niet nu ik dit lees.

    Maar wat een reclame. Ik zou echt heel boos worden en Renault heel duidelijk maken dat ik er niet van gedient ben.
     
  7. Niet meer actief

    hmm je ziet duidelijk dat dit nep is hoor..
     
  8. Lente

    Lente Bekend lid

    12 jun 2007
    615
    0
    0
    Ik vind het eigenlijk wel een grappige mailing. Vind het wel duidelijk dat het reclame is. Hij valt in elk geval wel op: doel bereikt! Weinig bedrijven die geadresseerde reclame sturen die van voor tot achter gelezen en bekeken worden.
    Verwacht dat je er eerdaags nog een vervolg op krijgt.
     
  9. sim

    sim Niet meer actief

    vooral nu je weet dat ie nep is he ;)
     
  10. chantalk

    chantalk Fanatiek lid

    @ guppienl. mijn huwelijk is goed hoor. :D maar geloof wel dat manlief me dan 's avonds toch wel opwachtte voor een verklaring :) ;)

    Ik heb hier btw nog niks van op tv gezien (of heb ik weer niet opgelet :rolleyes: ). Had toch wel iets verwacht van R (niet nog meer reclame maken ;) )
     
  11. Toys

    Toys Fanatiek lid

    21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Leuke reclame stunt toch? ;) Begrijp niet dat sommige meiden zich hier zo druk om kunnen maken.
    Dat de brief aan je overleden partner is geadresseerd ... dat is natuurlijk een heel ander geval en dat gebeurt met nog veel meer andere zaken.
     
  12. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    en al gebeld sim ?
     
  13. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    hoor net van me mannetje dat Renault Nederland 30.000 excuus brieven gaan versturen

    arme Renault Nederland kunnen hun de boel mooi opknappen

    Frankrijk merci :(
     
  14. Loeki2

    Loeki2 VIP lid

    3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    En terecht. Hoe duidelijk het voor sommigen hier blijkbaar is, ik vind het een rare actie van ze.
     
  15. sim

    sim Niet meer actief

    ik had gister gebeld, en gezegd dat ik een klacht wou indienen, naar dat 020 nummer, ze begon direct te vertellen dat er een excuus brief de deur uit zou gaan deze week, ze vroeg verder niet om gegevens ofzo, dus heb ik maar gevraagd of ze mijn gegevens uit hun bestand wilde halen.

    ze heeft trouwens niks gezegd over een actie vanuit frankrijk, vind het wel raar dat ze dan de postcode van het filiaal in schilholrijk erop drukken, zonder medeweten van renault nederland.

    en ik wou nog even kwijt aan de meiden die maar niet begrijpen waar wij ons zo druk om maken: als je in het verleden het één en ander heb meegemaakt, kan zo'n brief vragen oproepen, en kan er best een ruzie door ontstaan. als je last heb gehad van vervelende exen, ga je gauw denken dat er weer eens iemand loopt te stoken bijvoorbeeld. dat kan een gevoelig punt zijn, waardoor dat irritaties kan oproepen. daarom is dit gewoon een hele rare stunt. tuurlijk kunnen wij er nu ook om lachen, maar op zo'n moment denk je echt:" gaan we weer"
     
  16. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    tja dit is ook maar de informatie die mijn man te horen heeft gekregen van Renault Nederland

    bij hun regende het ook klachten , dus is hij gaan bellen met Renault Nederland

    en dat is wat hij te horen kreeg , verder weet ik het ook niet :)
     
  17. sim

    sim Niet meer actief

    kan me voorstellen dat ze bij garage-houders niet op de hoogte waren, er zullen inderdaad ook wel een hoop mensen hun vaste garage bellen, dat is natuurlijk wel balen, heeft hij deze week nog klachten gehad? als ik hem was zou ik ze gewoon doorverwijzen naar dat nummer wat jij mij ook heb gegeven.

    verder heb ik trouwens niks in de media gehoord over dit geval..(hoeft van mij ook niet hoor :) alleen maar meer gratis reclame)
     
  18. Loeki2

    Loeki2 VIP lid

    3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Doe mij maar een leuke korting op een nieuwe Renault, een Twingo zijn we uit gegroeit, maar ik wil wel zo'n mooie Grand Tour hebben.
     
  19. sim

    sim Niet meer actief

    haha als goedmakertje hihi
     
  20. Roelie

    Roelie Fanatiek lid

    20 mrt 2007
    2.951
    0
    0

Deel Deze Pagina