Ja ik ben ook 20 minuten bezig geweest voor ik door had dat het reclame was hoor. Mijn man en ik hebben echt heel hard lopen denken wie dit geschreven kon hebben, dacht eerst echt dat het van een bekende kwam.
Mijn reed vier jaar geleden ook een Renault, maar geen Twingo. Wij zullen wel niks krijgen, denk ik dan, maar goed. Zo wel, 't zal geen problemen tussen ons geven, zeker niet nu ik dit lees. Maar wat een reclame. Ik zou echt heel boos worden en Renault heel duidelijk maken dat ik er niet van gedient ben.
Ik vind het eigenlijk wel een grappige mailing. Vind het wel duidelijk dat het reclame is. Hij valt in elk geval wel op: doel bereikt! Weinig bedrijven die geadresseerde reclame sturen die van voor tot achter gelezen en bekeken worden. Verwacht dat je er eerdaags nog een vervolg op krijgt.
@ guppienl. mijn huwelijk is goed hoor. maar geloof wel dat manlief me dan 's avonds toch wel opwachtte voor een verklaring Ik heb hier btw nog niks van op tv gezien (of heb ik weer niet opgelet ). Had toch wel iets verwacht van R (niet nog meer reclame maken )
Leuke reclame stunt toch? Begrijp niet dat sommige meiden zich hier zo druk om kunnen maken. Dat de brief aan je overleden partner is geadresseerd ... dat is natuurlijk een heel ander geval en dat gebeurt met nog veel meer andere zaken.
hoor net van me mannetje dat Renault Nederland 30.000 excuus brieven gaan versturen arme Renault Nederland kunnen hun de boel mooi opknappen Frankrijk merci
ik had gister gebeld, en gezegd dat ik een klacht wou indienen, naar dat 020 nummer, ze begon direct te vertellen dat er een excuus brief de deur uit zou gaan deze week, ze vroeg verder niet om gegevens ofzo, dus heb ik maar gevraagd of ze mijn gegevens uit hun bestand wilde halen. ze heeft trouwens niks gezegd over een actie vanuit frankrijk, vind het wel raar dat ze dan de postcode van het filiaal in schilholrijk erop drukken, zonder medeweten van renault nederland. en ik wou nog even kwijt aan de meiden die maar niet begrijpen waar wij ons zo druk om maken: als je in het verleden het één en ander heb meegemaakt, kan zo'n brief vragen oproepen, en kan er best een ruzie door ontstaan. als je last heb gehad van vervelende exen, ga je gauw denken dat er weer eens iemand loopt te stoken bijvoorbeeld. dat kan een gevoelig punt zijn, waardoor dat irritaties kan oproepen. daarom is dit gewoon een hele rare stunt. tuurlijk kunnen wij er nu ook om lachen, maar op zo'n moment denk je echt:" gaan we weer"
tja dit is ook maar de informatie die mijn man te horen heeft gekregen van Renault Nederland bij hun regende het ook klachten , dus is hij gaan bellen met Renault Nederland en dat is wat hij te horen kreeg , verder weet ik het ook niet
kan me voorstellen dat ze bij garage-houders niet op de hoogte waren, er zullen inderdaad ook wel een hoop mensen hun vaste garage bellen, dat is natuurlijk wel balen, heeft hij deze week nog klachten gehad? als ik hem was zou ik ze gewoon doorverwijzen naar dat nummer wat jij mij ook heb gegeven. verder heb ik trouwens niks in de media gehoord over dit geval..(hoeft van mij ook niet hoor alleen maar meer gratis reclame)
Doe mij maar een leuke korting op een nieuwe Renault, een Twingo zijn we uit gegroeit, maar ik wil wel zo'n mooie Grand Tour hebben.