Vraagje over wat bloed en bruinverlies rond eisprong

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by brigitte22, Dec 13, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,601
    0
    0
    Ik ben nu in maand 2 na het stoppen met de pil. Had tijdens pilgebruik ook af en toe wat tussentijds bruinverlies. Vorige maand ging alles prima en had ik meteen een cyclus van 30 dagen. Mijn ongesteldheid stelde weinig voor en was meer bruinverlies dan vers rood bloed.
    Om wat inzicht te krijgen in mijn cyclus en of er uberhaupt al een eisprong is, ben ik gaan temperaturen. Vorige cyclus eisprong op dag 14 en deze maand lijkt het op dag 15 te zijn geweest.... Dus op zich erg mooi

Die eisprong was maandag en sinds die dag heb ik wat bloed en bruinverlies. Alleen op toiletpapier en met name als ik bijvoorbeeld wat pers.

Nou vroeg ik me af of dit wellicht een bloedinkje kan zijn door de eisprong of door gemeenschap?

Of komt het juist door het ontpillen? Ik ben nu wat onzeker omdat ik geen idee heb waar het vandaan komt en of het kwaad kan....

Groeten Brigitte

2. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,601
    0
    0
    Vanmorgen net ook weer wat bruinverlies (ziet er een beetje uit als koffie met melk).... wat kan dat toch zijn?

3. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    2,601
    0
    0
    Ik heb nu al 6 dagen wat bruinverlies... het is inmiddels nog maar een of twee keer per dag maar ik maak me er toch wat zorgen over... als het eitje bevrucht is dan zou het nu kunnen gaan innestelen.... kan dat wel zo?

Share This Page