Hi, ik gebruik al jaren “mama apps” als app om bijv eisprong bij te houden maar ook om verhalen over mijn dochtertje te schrijven. Nu is de app al wéken niet bereikbaar. Zou 5 juni weer bereikbaar moeten zijn. Ik begin hem nou wel een beetje te knijpen want straks ben ik mijn verhalen van de afgelopen twee jaar van mn dochter kwijt.... heeft iemand enig idee wat er aan de hand is? Is er misschien een nieuwe app te downloaden? Heeft iemand misschien contactgegevens?
Geen idee. Maar gebruik je de mama app om je temp in te noteren? Anders zou je daarvoor ook Fertility Friend kunnen gebruiken. Temp je niet, dan kan je je vraag beter op een ander gedeelte vh forum plaatsen. Dit sub forum is voor tempkaartjes . Ik denk dat je misschien op een ander gedeelte meer ervaring hiermee kan vinden
Heb je al geprobeerd een email te sturen via de playstore? Het zou heel vervelend zijn als je al die informatie kwijt bent
Weet niet of dit met deze app ook kan, maar bij sommige apps kan je ook online gewoon inloggen en dingen terug vinden.(Edit: zie dat dit ook niet mogelijk is.) Hoop dat je snel weer gebruik kan maken van de app en er niets verloren is gegaan. Zou idd contact opnemen met de makers/beheer van de app. Via Google gevonden: Postadres Sperwerlaan 88 3738 EL Maartensdijk E-mail info@mamaapps.nl. Redactie redactie@mamaapps.nl.
Als je via de playstore kijkt zie je dat meerdere mensen er al wat over zeggen. De maker van de app geeft helaas geen antwoord. Ik denk dat het te maken heeft met de nieuwe privacy wetgeving want vlak voordat hij inging ging de app "in onderhoud"
Ze geven per mail inderdaad geen antwoord. Net ben ik er achter gekomen dat ze fb hebben dus heb een berichtje gestuurd! Gelukkig daar wel een reactie en ze hopen maandag weer online te gaan. Thnx voor het meedenken meiden!!