Hallo allemaal Sinds een 2 maanden ben ik WEER gestopt met de pil. Zo'n 4 jaar geleden ook al eens voor een periode van 2 jaar ongeveer. Maar ik kwam maar niet op regel,en werd zo gefrustreerd van het iedere keer teleurgesteld worden door nega testen. Ik praatte mijzelf zowat zwanger Dus toen weer begonnen,en alles ging weer toppie 8) Maar ja het begon zo ineens te kirbelen. En samen hebben we besloten om weer te stoppen. Maar nu komt het. Sinds ik mijn laatste ongesteldheid heb gehad nu zo'n bijna 2 maanden geleden.Ben ik dus niet meer ongesteld geweest. Erder toen ik dan stopte kreeg ik altijd doorlopend bruine vloei "blegh lekker praatje"maar nu helemaal niets. en sinds een week of 2 heb ik last dus van dat gevoel vlak voor je ongesteld moet worden. Maar wat er ook gebeurt geen toestanden daar beneden Nu ook sinds een 2 dagen straalt dit gevoel uit naar mn rug, echt heel vaag,en word het sterker zeg maar,niet pijnlijk maar eerder vervelend..loop constant met maanverband op zak En ja ik werd deze morgen wakker en was zo misselijk. Maar het begon eigenlijk een 2 tal weken terug. We waren aan het vrijen,maar nadat ik was klaargekomen toch een maga kramp in mn baarmoeder!!! Dit hield wel 5 minuten aan tot het wegtrok,dit heb ik nog nooit meegemaakt. En niet 1 keer,nee dit blijft zo,soms erger dan de andere keer Heeft iemand dit wel eens gehad? Ik zou zo graag blij willen zijn. Maar ik durf echt niet te testen,ben zo bang dat mn lijf me weer voor de gek houd
ik zou toch maar even een testje doen want de onzekerheid is ook niet gezond voor je.... en anders zou het kunnen zijn dat je gewoon aan het ontpillen bent.. dat kan een paar maanden duren voor dat je hormoonhuishouden weer op orde is.. succes
En heb je nog een test gedaan??? Als je menstruatie weer niet op gang komt zou ik er toch een bezoektje aan de huisarts aan wagen. Hoe was je cyclus eigenlijk voor je aan de pil ging, als je dat nog weet tenminste.......... Veel suc6 meid, het lijkt me een frustrerende situatie! GR Lilly
vreemd is dat he? maar toen ik die theorie hoorde dat de baarmoeder samentrekt en dat de sperma dan beter naar binnengaat, kwam ik altijd iets later (na hem) en anderhalve maand later.....zie banner..
Ik heb het vorige week gehad,het was ook echt niet fijn!Ik heb het ook nog nooit gehad Anders zou ik idd even langs je huisarts gaan. Succes