Goedemorgen dames, Kunnen jullie mij helpen? Ik gebruik nu voor de 2e maand ovulatietesten. Mijn vorige 2 cyclussen waren 25 dagen, dus als ik nu weer 25 aan houd, zou vandaag mijn eisprong moeten zijn. Bijgevoegd 4 ovulatietesten. Alle 4 in de ochtend getest. Ik dacht in eerste instantie dat mijn LH piek op 1 mei in de avond was geweest, omdat het streepje op 2 mei lichter was dan die van 1 mei. En dan op 3 mei eisprong, kon wel kloppen. Maar nu zie ik op 3 mei een (naar mijn idee) weer wat donkerder streepje dan 2 mei... Iemand die dit kan aflezen? Ik ben nu al benieuwd naar de test van morgen
Sorry maar deze zijn geen van allen positief. Het teststreepje moet echt minstens even donker zijn als de controlestreep. Het kan verstandig zijn twee keer per dag te testen. En je mag niet met eerste urine testen, maar misschien wist je dat al Ik geloof btw dat niet iedereen even enthousiast is van de kruidvattesten. Ik vond die van zwanger en kids heel fijn (en vet goedkoop).
Hier zit helaas nog geen positieve test tussen. Op welke CD zit je nu en op welke CD ben je begonnen met testen?
Ik zit nu op cd 12 en ben gestart op cd 9. Omdat er dus geen knaltest tussen zit, dacht ik dat ik dinsdagavond Mssn Mn piek heb gehad, maar toen niet getest en dus geen knaller gezien deze maand. Over 14 dagen mijn NOD, 17 mei. Ik test met de 2e urine van de dag. Na het slapen ga ik naar de wc, drink bij het ontbijt 1 glas water, doe Mn ding, ga naar Mn werk en voordat ik daar Mn eerste glas drinken neem doe ik de test. Heb al gelezen dat de dipsticks van zwanger en kids goed zijn, maar omdat ik op mijn werk test, wil ik geen dipstick gebruiken. Dit neem ik in Mn mouw mee naar de wc, met een bekertje lukt dat al niet... (Met tas naar de wc heeft mijn voorkeur niet zo Haha)
Gewoon even doortesten dan! Kan zijn dat jouw LF (periode tussen eisprong en ongesteldheid) korter is dan 14 dgn. Dan kan je piek nog komen.
En het rijtje met de test van vandaag erbij. Ik ben nu door de kruidvat testen heen en heb toch maar de zwanger & kids dipsticks besteld. Dan maar met mijn tas naar de wc op Mn werk en bekertjes in Mn tas Naar mijn idee als ik het zo zie dus nog geen piek gehad...