ik ben sinds april gestopt met de pil. en had een normale cyclus. mijn vriend was een paar maand weg voor zijn werk. en was laatst 2 week thuis en natuurlijk hebben we gemeenschap gehad. een week voor hij thuis kwam was ik ongi en na 2 week was ik weer ongi, maar ik had het nooit gemerkt dat ik het zou worden. dus geen buikkramp enz. en heb het 3 dagen gehad die ongi en was ook niet heel erg. zou het een innesteling kunnen zijn?? zijn er meer mensen die het hebben gehad?? paar jaar geleden ben ik ook gestopt geweest met de pil en had toen altijd een normale cyclus. dus vind dit een beetje vreemd.
ik zit ongeveer in het zelfde schuitje, ook al na 17 dagen ongi, terwijl ik normaal een regelmatige cylus heb. heb wel wat "kwaaltjes", zere borsten, bij vlagen misselijk, moe, maarja, dan denk ik, zal wel te graag willen, lijf houd me voor de gek..... maar ben wel heel benieuwd of er meer meiden zijn die een lange innesteling hebben gehad. bij mijn eerste heb ik er ook een gehad, maar toen wist ik pas met 14 weken dat ik zwanger was, dus heb ik geen idee hoe lang die geduurd heeft en wat de verdere tekenen waren.....
fioontje. dus jij hebt hetzelfde zeg maar. ik vond het heel raar. ik had de vraag ook al gesteld bij de verloskundige, maar die zei dat het een innesteling kon zijn, maar ook een te vroege menstruatie. en ze zei dat ik af moest wachten op me volgende ongi of een test doen. ik wacht het denk ik gewoon af. ik ben af en toe nu ook misselijk en last van me borsten en heb van die aparte steken in me buik en soms een zwaar gevoel in me buik en s'avonds last van maagzuur terwijl ik dat nooit heb. en ben ook wel snel moe. ik ben echt benieuwd of er meer meiden er last van hebben. en of het nou ongi was of innesteling.
ik heb ook zitten denken een test te doen, maar volgens mij heeft dat nog geen zin, ik denk dat je pas rond je nod kan gaan testen ?? (dus uitgaande van een normale cyclus zou dat voor mij midden volgende week zijn) wij hebben iig bedacht dat als het vloeien weer gestopt is we gewoon lekker verder klussen voor het geval ik gewoon veel te vroeg ongi was, en dan merken we het vanzelf
ja een test is nog wat te vroeg. ik was dus vorige week ongi dus kan pas volgende week testen. ik wil eigenlijk niet testen, want dan word ik gek haha. ik weet van mezelf een paar jaar geleden met me ex dat ik te snel teste. ja gewoon lekker doorklussen meid hihi. voor het geval dat. ik wens je in ieder geval veel succes.
dank je wel, maar het is eigenlijk nog niet de bedoeling om zwanger te zijn, want we wilden nog even wachten tot me vriend helemaal thuis is en dat is over een maand of 3 en er dan voor gaan, maar als ik wel zwanger ben is het niet zo erg. als we wel zwanger zouden zijn zijn we dan ongeveer net zo ver??
Ik heb het vorige ronde gehad, toen werd ik na 18 dagen ongi. Was wel na mijn vmk, dus toen was mijn cyclus wel van slag. Ik hoop dat jullie zwanger zijn en snel posi testen
dat denk ik wel, maar ik denk dat t bij mij gewoon ongi was, want het is vandaag pas gestopt, en ik heb altijd begrepen dat bij een innesteling geen stolsels zitten, en die heb ik wel gehad, dus op naar de volgende ronde maar weer. t zal vast wel een keer gaan lukken
wat jammer. ik had geen stolsels. maar was wel 3 dagen heel licht ongi toen. heb nu af en toe last van krampen en ben erg moe. en het rommeld in me buik. eigenlijk zou ik deze week ongi moeten worden als dat me ongi niet was, want vond dat wel erg vroeg toen en het zou dan rond de innesteling moeten zijn die bloeding die ik had. ben benieuwd. ik wacht het nog lekker af. ik wens je in ieder geval veel succes meid.
nogsteeds spannend dus voor jou , ik weet nogsteeds niet wat ik ervan denken moet, maar ik ga er maar vanuit dat ik nog niet zwanger ben, en dat ik ergens dit weekend mijn ei zou moeten hebben. dan zal die nu wel zorgen voor de zere borsten en de afscheiding...
ff een update. nadat ik die bloeding had was het dus even 2 week weg. en na die 2 week had ik dus weer een paar dagen een lichte bloeding. en ook had ik last van dat het zwart voor me ogen werd en af en toe duizelig en ben er soms niet helemaal bij. nu heb ik dus toch maar een test gedaan van cb en er stond gelijk al een heel vaag blauw plusje op, maar wel aardig te zien. ik dacht van nee kan toch niet zwanger zijn dus heb hem een paar keer bekeken en dat plusje bleef staan, maar wel vaag. en op de gebruiksaanwijzing staat dus wel dat je dan zwanger bent. vind het best raar allemaal. en wat voor bloedingen zouden dat dan geweest zijn. iemand hier ervaring mee?? liefs shadow.
GEFELICITEERD !! een streep is een streep zeggen ze toch wbt bloeden ? eisprong ? innesteling ? gesprongen adertje ? ik ben iig weer terug bij af, gister ongi geworden, en dit keer ook gewoon als vanouds, geen vage verschijnselen, gewoon hoppaaa.... nouja, das beter als dat halfbakken gedoe van vorige keer.... wel weer een paar dagen te vroeg naar mijn idee, maar dat heeft miss wel te maken met dat het de vorige keer veeeeeeeeeel te vroeg was... de teller staat weer op 0, nouja 2 en als we weer schoon zijn klussen we gewoon weer lekker verder.... eens moet het lukken.
ja dat zeggen ze wel, maar heb in het verleden ook al eens zoiets gehad en bleek dus niet zwanger. dus vertrouw die testen niet zo meer. ik ga denk ik over een week nog wel weer een test proberen en als er dan weer een streep op staat ga ik wel naar de arts. ik laat me niet weer gek maken. jammer dat je weer ongi bent, maar ik duim in ieder geval voor je dat je snel zwanger bent. en het lukt vast wel. ik wens je in ieder geval veel succes met klussen
klink heel herkenbaar...... 26 juli j.l menstruatie.... 8 tm 20 aug bloeding,..... 19 augustus positieve test 25 aug weer oud bloed..... vandaag gyn geweest hcg 1400 zwanger,....4w5d maandag weer bloed prikken
@ inge. van harte gefeliciteerd. ik duim dat alles goed is met die bloedtest. dus jij had ook van die rare bloedingen? ik heb wel eens gehoord dat je tijdens een zwangerschap wel eens last van bloedingen kunt krijgen. wat voor symptomen heb je als ik vragen mag? ik heb namelijk last van soort lichte krampjes onder in me buik.en het gevoel om weer ongi te worden en ben veel moe. en ik ben erg emotioneel laatste tijd. en heb nog steeds niet echt veel trek in eten. ik heb van de week ook nog wat last gehad van lichtbruine afscheiding en nu veel witte afscheiding.