Ik had afgelopen dinsdag ongesteld moeten worden, maar er is nog niks. Wel al gisteren en vandaag een test gedaan (2v5 Kruidvat), die waren allebei negatief. Ben met vlagen misselijk en een weeïg gevoel in de onderbuik. Als ik ongesteld moet worden, heb ik (gelukkig) nooit ergens last van. Eind maart ben ik gestopt met de pil, heb sindsdien een korte cyclus gehad van 24-23-23. Dit is dus de 4e ronde. Die onzekerheid/spanning vind ik echt verschrikkelijk! Wil zo graag duidelijkheid, liefst natuurlijk positief . Zal ik te vroeg getest hebben? Meer meiden met een korte cyclus die hier ervaring mee hebben? groetjes Snoessie
hey in dec. ben ik gestopt met de pil toen had ik ook een cyclus van zo kort en na 3 maanden voelde ik me alsof ik zwanger was. ik heb zowat iedere dag een test gedaan maar iedere keer negatief. 30 dagen na me nod werd ik ongesteld dus dat was een zware domper voor me. er werd mij toen verteld dat het door het ontpillen kwam. daar van kan je ook de zelfde klachten krijgen dat als je zwanger bent. dus ik adviseer je het over een week nog een keer te toen. en als het dan nog negatief is dan wachten tot je ongy weer moet worden. word je dat niet op de dag dat het hoort te komen dan zou ik nog een test gaan doen. het kost zo ook klauwe vol met geld. ik hoop voor jou dat je goed nieuwe krijgt.!!!
Dank je voor je reactie! Gebruik de testen van kruidvat, 2v5 en niet die van CB. Dus dat scheelt gelukkig in de kosten, haha. Nog andere ervaring met een korte cyclus en kort daarop testen?
Ik heb ook een korte cyclus, en heb ook meegemaakt dat ik op mijn nod teste, negatief en toch zwanger voelde...uiteindelijk toch ongesteld geworden. Dus ik ga pas echt met paar dagsn overtijd, tot een week testen. Normale cyclus is 28 dagen dus dat hou ik ook altijd even in mijn achterhoofd... Succes! Laat je wel weten wat t uiteindelijk is geworden? Doe ik dat ook...(is bij mij nu ook weer spannend)
Ja zal ik doen! Tot nu toe nog niks, geen rode duiveltjes en geen positieve test... Spannend ook voor jou! Ik duim voor je!
Hoi Nayr, Helaas ben ik toch vanmiddag ongesteld geworden. Voordeel is dat ik nu wel meer op een normale cyclus zit van 27 dagen. Hopelijk heb jij binnenkort wel positief nieuws!