Nou ik vind het wel typisch. Ik heb ook wel eens een vuile lens maar dan zie ik er nooit een gezicht in. Ik zie alleen geen oude man maar een klein jongetje.
Kun je met Photoshop niet even de plek aanwijzen waar die vlek volgens jou moet zitten dan? Ik zie ook echt helemaal niks namelijk. Volgens mij zit je je helemaal gek te maken.
Ik zie ook een lachend gezicht als je inzoomt op de 2e foto (met een gewone laptop/pc crtrl +) Kan daar niet gewoon iemand gezeten hebben?
Ik zie het wel, maar volgens mij is dat stof(niet op je lens, want dan zou hij steeds op de zelfde plek oeten zitten) Kijk vaak ghost hunters en zij verklaren dit als stof of water deeltje in de lucht(die licht opneemt en reflecteerd).
ja ik vind het ook een babygezichtje, maar ik zit nog eens te kijken, ze staan wel op beide foto's lijkt het, maar op verschillende plaatsen. Moet het bij een vuile lens dan niet op dezelfde plek zitten? Kan idd ook stofdeeltjes zijn
Ik zag ook meteen een gezichtje maar ik ben een enorme schijterddus durfde niet lang te kijken. Zag er wel als een lachend gezichtje uit
zie een smiley, niet echt een gezicht of vorm... ik kijk er ook niet te lang naar..krijg altijd kriebels..had liever niet gekeken!!
het is vuiligheid. Kijk maar naar foto 3 aan de rechterkant net boven de stoel, zit een vlek, die zit ook op precies dezelfde plek op foto 2