ja raar he. En het is gewoon een niet doorschijnend zonnegordijn wat dichtzit en daarachter (buiten) staat niets tegen het raam oid. Het is op de kinderopvang genomen deze foto. Mijn schoonzus werkt er en dit was bij haar op de groep, ze schrok zich wild bij deze foto.
ieder zijn mening wil gewoon een foto delen en nee zoek geen verklaring of verder. Dan zijn er een heleboel para hier
dat ik die link neer zet betekent niet dat ik niet in meer geloof. ik heb namelijk hier in huis een heel gezellig meisje rond lopen . maar probeer wel duidelijk te maken dat soms je hersenen met foto's een loopje met je nemen!
ik heb hier ook een gezellig meisje lopen van bijna 2 jaar maar dat bedoel je zeker niet? Nee geen geesten of iets dergelijks hier weet ook niet of ik daar in moet geloven en ook geen andere foto's. Heb het aan 4 mensen laten zien en we zagen allemaal hetzelfde maar wie weet zien mijn hersenen dit wel en nemen ze een loopje met me
hahaha, ik ben altijd heel nuchter geweest.maar zijn bij mij een aantal dingen voorgevallen die mij toch anders hebben doen denken! en ik ben echt geen zweverig type. maar als stoelen op onverklaarbare wijze aan de andere kant van de kamer staan als je alleen thuis bent en terug komt van een plasje dan sta je echt even raar te kijken! om 1 van mijn ervaringen op te noemen!
nee niet meegemaakt gelukkigschijt dan in me broek. Ik ben relijk nuchter maar mijn man die is maar nuchter als maar kan en die zag ook duidelijk een man en hij had er geen verklaring voor en echt die heeft altijd wel een verklaring voor alles. Foto is trouwens 2 weken geleden gemaakt dus is niet zo dat ik dagelijks er naar kijk of aan denk
Als ik goed kijk zie ik ook een smiley-gezichtje, dus geen mens ofzo.. Lijkt mij ook meer een gevalletje van vieze lens! Maar wel "geestig"
Ik geloof niet zo in orbs, ik heb ook zulk soort foto's. Zelfs twee foto's waar tientallen opstaan, maar die is in een donkere stoffige huiskamer gemaakt (waar we aan het klussen waren). Die van Loe vind ik wel heel bijzonder, je zou toch echt zeggen dat je een soort van pasfoto van een vrouw ziet in het gordijn.
Het menselijk brein is geprogrammeerd om vormen samen te voegen tot een herkenbaar geheel. Omdat we ons in de communicatie altijd richten op gezichten, verklaart dit de vele 'gezichts-weergaven' op tosti's, in koffiedik, wolken, gordijnpatronen enzovoort. Mensen die hier een spirituele betekenis aan neigen te geven (weer zo'n brein-truukje), neigen dan naar het benoemen van deze gezichten als bijvoorbeeld Maria-afbeeldingen.
Dit is een hilarisch filmpje wat het allemaal nog eens op een leuke manier uitlegt: Tussen de Oren - Gezichten zien - YouTube
Hi, ik heb vergelijkbare foto's met wat je kan interpreteren als orb's. Stofjes kunnen het niet zijn gezien er op mijn foto's hele grote staan en hele kleine, direct na elkaar geschoten. En dan zou je de vlekken op dezelfde plaats met de zelfde grootte verwachten. Er is ook een heel mooi patroon in te zien bij mij en niet gezichten. Tja, voor mij is het de normaalste zaak van de wereld dat er entiteiten zijn. Ik zie ze, zie aura's en ze komenin mijn slaap. Niets engs, voor mij is het altijd zo geweest en heel normaal. Lees maar eens over orb's en kijk wat je er van vindt en of je er in gelooft. Orb's worden meestal gezien bij kinderen, op blijde gebeurtenissen en begrafenissen. ps zal ff kijken of ik mijn foto's zo kan bewerken dat ik ze er op kan zetten. Zijn foto's van mijn zus en zoontje maar vermoed dat mijn zus het niet geweldig vibd om hier volop in beeld te zijn!
Natuurlijk kunnen het wel stofjes zijn: stofjes die dichtbij zijn, lijken groter dan die veraf. En echt niet elk stofje is even groot hoor. Bovendien gaat het vaak ook om de reflectie van het licht op die stofjes, en die is natuurlijk niet onder iedere invalshoek hetzelfde. Overigens 'geloof' ik wel dat er onverklaarbare verschijnselen zijn, maar ik denk ook dat het te vaak gebeurt dat hele gewone zaken bijzonder worden gemaakt door dingen die hiervoor in posts ook al zijn gezegd. Gezichten en figuren zien in vlekken: kan natuurlijk gewoon om interpretaties gaan. In de foto's van TS zie ik dus ook niets geks.