ps mijn foto's waren buiten geschoten overdag zonder zonlicht, dus dat argument is ook weg. Ik ben zelf ook op zoek geweest naar verklaringen o,,en zonder flits want foto's met flits vind ik niet mooi.
Ik vind mijn foto ook niet eng, mijn zoontje zit heerlijk een broodje knakworst te eten haha en die dame die er LIJKT te zijn op de achtergrond vind ik niet angstaanjagend. Gelukkig maar.
Ik heb geprobeerd de foto's zo bij te snijden dat mijn zus niet herkenbaar in beeld is. Helaas is het resultaat dat het een beetje vreemde foto's zijn om te zien en erg ingezoomd. En helaas is zo ook niet te zien dat de lichtbollen niet steeds op dezelfde plek zitten op de lens maar steeds zijn de lichtbollen bij mijn zoontje, of hij nou links, rechts boven of beneden in de foto zit!
Ieder mag geloven wat hij of zij wil. Het zou zo maar kunnen dat veel dingen wel gewoon stof is en andere dingen weer wat anders. Nu heb ik overigens wel mijn eigen idee over de lichtbollen. Ik denk dat het gewoon energie is. Zoals mensen een aura (energieveld) om zich heen hebben kan dit ook een vorm van energie zijn. Niets engs of raars dus!
Toen wij hier met een flinke verbouwing bezig waren en dus ook veel foto's maakte hadden wij geregeld dat soort vlekken op de foto's. Nadat we foto's met en zonder flitser gemaakt hadden bleek dat het niet op de lens zat. Wat was het geval, het was een dwarelend stofje zo'n ieniminie die je ook wel ziet ald de zon fel schijnt, die je zo dus meestal niet ziet, en het flitslicht kaatste daarop af. Dus ik ben bang dat er niks zweverigs aan de hand is, gewoon een stofje in de lucht.
Dat kan best hoor. Toch vind ik het vreemd dat de foto's bij mij buiten zijn geschoten (want in een stoffig huis snap ik het wel echt), zonder zonlicht, zonder flits en de lichtbollen alleen bij het gezicht zitten van mijn zoontje. Op elke foto alleen bij zijn gezicht. Of hij nu hoog laag links of rechts zat. Vind ik toch apart!
Ik vind die foto's van Eef wel heel apart. Net of er iets bij hem is. Maar voor de rest denk ik dat het stofjes zijn.
nou kom maar op met die foto's Nu het daglicht is kan ik er beter tegen als in het donker. Gisteravond werdt ik echt kriebelig van die foto's zeg!
Normaal krijg je zulke orbs op je foto's als er een waterspetje op je lens zit. Vuil kan ook. Ik vind de foto's van Eef wel apart, vooral omdat het zo'n grote orb is en niet op dezelfde plek zit op beide foto's. Van die zou ik wel wat anders kunnen denken.
Ik heb deze foto gemaakt bij een gymwedstrijd. er zat niemand voor me en toch duidelijk een kinderhandje/arm erop Ik vind het echt een creepy foto....
Sorry hoor maar dit geloof je toch zeker zelf niet? Ik weet zeker dat er op het moment van de opname net even een armpje de lucht in ging of een kindje voorbij kwam rennen. Hoe weet je dat er niemand voor je was? Je keek op dat moment toch door de lens? Ik vind dit een te sterk verhaal, geloof er niets van.