Ik zal proberen er nog een foto op te zetten. Ik heb nog mooiere en duidelijkere foto's maar daar staat mijn zus zo goed in beeld dat ik die maar niet heb gedaan. Even kijken wat ik daar op kan verzinnen! Dat zijn namelijk nog veel grotere en duidelijkere bollen.
Zo dat is duidelijk te zien. Zag ik al voordat ik de tekst las wat er te zien moest zijn @ts met dat pijltje ernaar toe kan ik er met een beetje fantasie een smiley van maken.
omdat er op dat moment een oefening aan de gang was en er niemand op de gymvloer mocht. En ik een eind van het publiek vandaan zat. Dus als jij zeker weet dat het een kindje was, tja sorry voor jou, geen kind te bekennen.
inderdaad heel raar met die met het vrouwengezicht erachter, wel duidelijk! ook had ooit een aantal foto's gemaakt waar onder andere deze bij zat, ik zag er meteen iets in en ben benieuwd of anderen het ook zien?.
Was je erbij? Wat een rare opmerking. Je hoeft er niet in te geloven, maar om nou zo'n antwoord te geven vind ik apart.
Excuses voor mijn wellicht te botte reactie, is inderdaad niet netjes. Was er zeker niet bij. Sommige foto's vind ik zelf ook vaag / verdacht echter deze komt op mij ongeloofwaardig over, dat is alles wat ik wilde zeggen.
Ninien Jouw foto is gewoon het armpje wat bewoog op het moment dat je de foto maakte. Hier zie ik echt niks vreemds in. Wij hebben een hele grappige foto. Ik laat hem hier niet zien, omdat we anoniem willen blijven. Maar de fotocamera van mijn schoonouders heeft op de een of andere manier iets over elkaar heen gezet. Op een foto van de huiskamer en een aantal mensen tijdens kerst, staat mijn man als een geest in het midden van de kamer. Echt een doorzichtige schim. Het is dat hij nog leeft, anders zou je er iets van gaan denken. Haha
maar er was geen armpje in de buurt, dat schreef ik net al Ik zat daar als enige op de vloer. Ik nam een foto van mijn dochter die in de rij voor de mat op de grond zat
Loe, die foto van jou is echt heel bijzonder zeg! Ninien, ik zeg zeker niet dat het níet waar is jouw foto, maar hij is toch wel erg bijzonder als er echt niemand voor je zat. Heb je de foto al ooit aan iemand laten zien die verstand heeft van paranormale zaken? Tenminste, dat zou ik dan doen, vooral bij zoiets, omdat mijn fantasie dan aan de haal gaat.
Ninien Je bedoelt de hele arm en hand die op de foto staat?! Ik dacht dat je dat vage gedeelte naast de arm bedoelde. Dus dat het een armpje was van je kind, wat toevallig net bewoog toen jij de foto maakte en dat daardoor die waas ernaast ontstond. Als je de hele arm bedoelt, dan is het inderdaad vreemd. Dan zou je zeggen dat er net een kindje voor/onder je langs liep, maar dat kan niet, zeg je...
Novaa zegt het misschien ietwat ongenuanceerd, maar ik ben het wel met haar eens. Waarschijnlijk was de fotografe van "het kinderarmpje" te druk bezig met het turen door de lens om de andere beweging op te merken. Het zou zelfs kunnen zijn dat er een foutje op de printplaat/chip van het fototoestel zit, waardoor twee foto's over elkaar heen worden geplaatst of een beeld niet goed weergegeven/afgedrukt wordt. Iets anders dan een (soortgelijke) verklaring als dit gaat het echt niet worden hoor Net als al die andere vlekjes die op een aantal foto's te zien zijn: dat zijn gewoon stofvlekjes of waterdruppeltjes (vocht?). We wíllen graag patronen zien en daarom denken we al snel dat er meer achter zit, terwijl dat niet zo is. Mijn tip: verwijder de stofjes van de lens (binnen of buiten het toestel), want ze verpesten de foto. Toch zonde!
Ja ik ben best nuchter. Maar toch heb ik wat vreemde foto's in mijn assortiment. De eerste foto veel bolletjes. Nouja kunnen stofjes zijn. Alleen deze stofjes zaten alleen in dit gedeelte van het huis (vakantiewoning). Heb meerdere foto's achter elkaar gemaakt en ze zaten alleen hier. Bij de tweede foto gaat het voornamelijk om de stoel. En we zaten toen al de hele avond aan de eettafel! De sfeer was verder prima hoor. Wat wel nog vreemd was, was dat ons dochtertje van toen een half jaar plots voluit begon te schateren in haar ledikantje toen we gingen slapen.