Als ik goed kijk zie ik idd een soort van gezicht erin maar is gewoon toeval. Als je aan de linkerkant kijkt op de eerste foto zie je nog meer van die vlekjes maar dan in het klein. Denk dat je lens dus gewoon vies was
Ik denk dat voor de meeste foto's wel een logische verklaring is. Stofdeeltjes, waterdeeltjes, ingezakte stoel omdat er een veer kapot is enz, bewogen beeld enz. Maarrrrr.... ik geloof wel degelijk in geesten. Je kan mij niet wijsmaken dat er na de dood niks meer is. En ik ken genoeg verhalen van mensen in mijn omgeving wat gewoon heel apart is. Als je er niet in gelooft, helemaal prima. Maar laat degene die er wel in geloven in hun waarde. Ik geloof weer niet in andere dingen, maar daar ga ik ook niet iemand op afkraken omdat diegene er wel in gelooft. Ieder z'n mening/geloof en dat mag ook.
Dat is geen kinderhandje op die foto. Daar is die hand veel te groot voor en er zit een dikke ring om die vinger, geen kinderhandje dus! Is het niet je eigen arm? Of de arm van degene naast je?
achter de mat dus, en dus niet onder mijn camera Maar voor degene die moeite hebben met het geloven of het wel of niet echt is, dat snap ik wel. Als ik de foto zelf niet had gemaakt, had ik hetzelfde gereageerd.
Ik vond het een leuk onderwerp! Veel ongelovigen onder ons maar dat maakt niet uit. Voor veel dingen zal zeker een logische verklaring zijn en andere dingen blijven bijzonder. Maar het is toch alleen al leuk om te kijken! Wat mij betreft is alles energie en kan je die soms ook per ongeluk vast leggen op camera. Laat ieder in zijn waarde en in zijn eigen waarheid! @ninien Wat een bijzondere foto met jouw verhaal! Ik zou als ik jou was bij de lerares van de gym vragen of ze iets herkent. Zeker met de ring moet iets te achterhalen zijn! Ik zou dat zeker doen! Ik ben te nieuwsgierig om dat niet te doen,haha!
Ik neem aan dat je wel controle hebt over je eigen arm! Anders is het super knap zo'n foto te maken als je spastisch bent!!