Hoi allemaal! Ik heb sinds een paar weken zo'n enorme dorst naar melk! Ik kan er liters van op! Iemand een idee hoe dit kan? Normaal dronk ik ook wel melk maar dat was heel af en toe.. en kan dit kwaad?
Ik vind het echt zo vreemd, zelfs 's nachts moet ik eruit om melk te pakken, kan er niet van slapen als ik er eenmaal aan denk
Ik had het ook bij mijn eerste zwangerschap, was echt verslaafd aan melk. Was bij mij met een week of 16 over
ik had mijn hele zwangerschap ineens super trek in karnemelk en dronk dat dus ook echt met liters tot ik bevallen was haha.
Het kan geen kwaad maar jij kan beter halfvolle melk kopen ipv volle melk. Jij kan idd beter checken of je Calcium tekort hebt. Het probleem met "te veel" melk drinken is dat calcium de absorptie van o.a. ijzer verhindert dus jij kan beter melk niet tegelijk met jouw zwangerschapsvitaminen drinken. Voor meer informatie: Calcium / kalk/ Ca
Lijkt mij weinig kwaad te kunnen. En heb nog nooit gehoord dat je bij te weinig calcium in het lijf trek in melk krijgt. Lijkt me meer een hormonaal iets. In peulvruchten zit ook veel calcium. Dan zou je die ook niet moeten kunnen weerstaan toch