Hallo iedereen, ik had een vraag al ben ik hier wel wat jong voor. ik heb twee /drie weken geleden gemeenschap gehad en zijn we erachter gekomen dat het condoom er niet meer aan zat. hij is niet in mij klaar gekomen maar heeft wel wat voorvocht achtergelaten. Dat was een dag nadat ik klaar was met mijn menstuatie. Diezelfde dag heb ik nog een pil genomen. de volgende dag heb ik overgegeven maar ikzelf denk niet dat het wat te maken heeft met dat ik de dag daarvoor zwanger geraakt zou kunnen zijn. dat was een uur later nadat ik mijn 2de pil had genomen. Deze weken was ik supermoe steeds en moet ik enorm veel plassen , ik moest altijd al veel plassen maar nou merkt zelfs mijn moeder dat ik om het half uur moet plassen. ik voel me af en toe raar duizelig en mijn buik is af en toe heel warm. ik moest zonet naar de wc en zag dat ik een streep van spierwitte afscheiding had terwijl mijn afscheiding niet zo wit en dik is geweest. mijn vraag is of iemand mij wat meer zou kunnen vertellen of mij gerust zou kunnen stellen. Alvast bedankt
Bne je normaal aan de pil? En heb je die altijd netjes ingenomen? De pil is in principe veilig wanneer je niet binnen 3 uur hebt overgegeven of diarree hebt gehad (waarvan je zei dat je de volgende dag had overgegeven) Kan het niet zijn dat je een blaasontsteking hebt? Omdat je zo vaak "moet". Ik kan me nl niet herinneren dat ik echt ieder half uur moest... ja toen ik blaasontsteking had, zat ik ieder uur voor drie drupjes op de pot :x Een blaasontsteking dus. Het enige wat je duidelijkheid biedt is het doen van een zwagnerschapstest.
Wauw, hartstikke bedankt ! Hier ben ik wel door opgelucht al kan er veel aan de hand zijn. ik plas inderdaad ook maar een paar druppeltjes en het voelt soms alsof er helemaal niets uit komt.. Een test lijkt me wel het beste maar daar ben ik super bang voor ! Ik ga het natuurlijk wel doen ! Bedankt voor uw reactie
Niet alleen een test doen, maar ook direct even een potje inleveren bij de Huisarts. Is het wel blaasontsteking dan kan hij/zij je direct een kuurtje anti-biotica voorschrijven.
Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken over de test. Wel even veel drinken (water/thee) dat is bij een eventuele blaasontsteking goed!