Hoi meiden Ik ben 22 jaar en nu 8 maanden geleden gestopt met de anticonceptiepil.. Mijn vriend en ik willen dolgraag een kleine, alleen tot nu toe is er nog geen wonder gebeurt. Mijn cyclus was 2 mnd na het stoppen met de pil behoorlijk kort geworden. Ongeveer 18 à 20 dgen. Ik heb ovulatie testen gedaan en die waren positief dus waarschijnlijk heb ik wel gewoon een eisprong. Mijn laatste cyclus was raar.. Ik verloor rond dag 20 iets bloed. En rond dag 28 kwam het weer terug maar dan hevig. Nu zit ik op dag 19 van mijn nieuwe cyclus. Ben nog niet ongi maar had soms wel wat ongikrampjes! Maar deze maand heb ik meer symptomen opgemerkt.. - gevoelige tepels - maagzuur - beetje pijn tijdens het vrijen - harde ontlasting (sorry) - enorm emotioneel.. Ik moest huilen om een progamma wat ik niet eens aan het volgen was en ik normaal meteen weg zapp.. - lage rugpijn Dit laatste vond ik zo erg vreemd.. Ik schrok echt van mezelf! Haha Die dingen die ik opgenoemd heb zou dit ook tot een zwangerschap kunnen leiden? Ik heb gisteren negatief getest.. Maar ik weet nu niet van welke cyclus ik uit moet gaan? Hoop dat jullie reageren, en hoop dat het deze maand raak is! Liefssss Jaysa
goh ik heb geen idee van welke cyclus je moet uitgaan?! ik denk van de laatste keer dat je ongi was? in ieder geval succes met afwachten en testen!
Ik ben nu 9 maanden gestopt met de pil. Ik heb de pil ongeveer 8 jaar gebruikt. Toen ik stopte met de pil had ik ook een onregelmatige cyclus, terwijl ik hier nooit last van had (ook niet voor mijn pilgebruik). Ik had gehoord dat als je de pil gebruikt en ging stoppen, je lichaam moest ontpillen. Dit bleek dus zo te zijn, mijn hele cyclus was in de war. Mijn man en ik zijn niet gelijk begonnen met proberen zwanger te worden. Toen mijn menstruatie weer een beetje regelmatig begon te worden (na 6 maanden) zijn wij ermee begonnen. En, de eerste ronde gelijk raak! Ik had binnen een week al last van gevoelige tepels, puistjes, vermoeidheid, hoofdpijn, en af en toe lage rugpijn. Hier had ik nooit last van en wist daarom bijna zeker wel zwanger te zijn. Na 2 en halve week al getest, en die was vaag, maar positief! Helaas nu 11 weken verder een mk. Het zou dus heel goed kunnen zijn dat je zwanger bent. Ik hoop het voor je! En een negatieve test hoeft niet veel te zeggen. Veel mensen testen eerst negatief en daarna toch positief! Ik duim voor je!