Vage klachten ?!?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kalush, 29 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Herkent iemand het zeurende gevoel in de 'kom' waar de balling van je bovenbeen inzit, dat gewricht. (ja weet niet de juiste benaming, en hoe ik het ander uit moet leggen weet ik ook niet :( )

Ik heb dit ook verteld aan mijn VK, zij geeft aan dat de baarmoeder op een zenuw drukt.
    Alleen het erge is, ik krijg er last van zodra ik op 1 van de zijkanten lig.
    Slapen wordt me zo wel erg moeilijk gemaakt, op de rug wil al helemaal niet meer, en ja op de buik slapen.... dat lijkt me ook niet prettig/handig.

Ook heb ik de laatste dagen erg veel steken onder in. Kan niet echt aangeven waar dit zich afspeelt, maar het is niet in mijn buik, maar ook niet in mijn vagina.. het zit ertussen.. rara..

Als ik lig heb ik het gevoel dat het daar beneden iets open gaat staan, dat de ontsluiting begint..
    Tenminste dat maak ik er zelf van, heb geen idee hoe dit moet voelen..

Hele vage klachten.. is allemaal nieuw voor mij.. en weet niet wat het is..
    Ook is de kleine erg onrustig.. nog nooit zo meegemaakt..
    Ik heb dan ook niet het idee dat ik de volle 40 weken ga halen.. maar ga dit natuurlijk niet luidop zeggen, zul je zien dat ik met 42 weken hier nog rustig mijn verhaaltje zit te typen op dit forum.. :p

Groetjes Kalush

2. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    ik heb 's nachts ook dat ik wakker wordt van pijn in mijn heupen (tenminste ik denk dat het mijn heupen zijn).

Ik val wel in slaap, maar wordt dus wakker van de pijn daar. Ik dacht ook dat het met de zware baarmoeder te maken heeft.

Ik lig met ontzettend veel kussens in bed...eentje onder mijn buik, een tussen mijn benen, 2 onder mijn hoofd anders krijg ik geen adem.....
    Misschien moet je eens kijken hoe het met kussens voor je werkt.

Bij mij is de beeb vorige week de hele week ontzettend druk geweest, nu al een aantal dagen stiller in mijn buik.

Ik heb ook allerlei vage onbekende pijntjes, steekjes, krampjes. Maar ik heb juist het idee dat ik nog niet snel zal bevallen....(zul je zien, beval ik vannacht ;) )

3. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Ik heb en had dat ook. Mijn VK zei hetzelfde als de jouwe. Wat ik n u doe is er 's ochtends vroeg een uurtje uitgaan en daarna weer verder slapen. Daarna maak ik meestal nog een paar hele goede uurtjes!

4. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Mijn rechter heup is 's ochtends ook heel vaak gevoelig ... zal wel alles te maken hebben met indalen en zo ...

Groetjes,
    Nikki F

5. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Gisteren weer naar de VK geweest.
    Alles was gelukkig weer goed, had nu een andere dan die ik normaal heb, en ook zij gaf aan dat die pijntjes allemaal te maken hebben met dat je op het einde loopt.
    Nou ja dat had ik zelf ook wel kunnen bedenken, alleen wil graag een oplossing, dit is niet leuk meer zo.

Ook was het kindje al helemaal 'verstopt' onderin, dus ze ligt er klaar voor. Nu ik nog :oops:
    Was afgelopen week voor een voorlichtingsavond in het ziekenhuis.. nou toen had ik de schrik behoorlijk te pakken..
    Binnen nu en 5 weken denk ik toch echt dat ik daar ook lig.. maar al de spullen (tangen/scharen/pompen) die daar lagen.. dat geeft mij als burger niet zoveel moed..

Ik zei tegen mijn man dat ik de tijd wel weer terug wilde draaien, kijk er echt tegenop, tegen de bevalling.
    Eerder had ik zoeits van: mijn lichaam weet zelf heel goed wat het moet doen.. daarvoor ben je zo gemaakt.. maar nu..
    Hij zei: ach valt wel mee :confused: :confused:
    Ja hij ligt bij het eerste bloed wat hij ziet al onder het bed.. dat weet ik nu alwel..
    Er werd ook een plaatje van een keizersnee getoont.. nou had je zijn gezicht moeten zien :)
    Maar volgens hem valt het allemaal wel mee... :( :(

Ach hij kan ook niet anders zeggen, als hij in paniek raakt, zijn we nog verder van huis..
    Ik zie het ook wel.. ik zal toch moeten.. hoe ik ook praat en draai.. hier kom ik niet onderuit..

Groetjes Kalush

Deel Deze Pagina