mss bestaat deze topic al, maaruh.. ik zit met een paar vraagjes en mss kan iemand me toch helpen ik heb alleen afgelopen week last van pijnlijke tepels, terwijl ik het dan niet eens koud heb.. maar ze doen zoooooooo'n pijn niet normaal! en sinds afgelopen weekend, blozende wangen (zonder xtreme temperatuursverhoging) en koud, terwijl ik dik aangekleed ben (mss een griepje?) deze maand heb ik een paar dagen een zeurende pijn in de onderbuik gehad, moeilijk te beschrijven.. en de 3de heb ik 's avonds één druppeltje 'bruin/rood' bloed verloren (zomaar) komende donderdag ben ik 1week overtijd en dan kan ik pas een testje doen..
is helaas weinig van te zeggen, tog even wachten totdat je een testje kan doen, en kunnen wel verschijnselen zijn,maargoed vrouwenlichaam zit raar inelkaar.en kan het dus ook niks zijn. succes
komt het me wel bekend voor, maar dan meer omdat het aan het vriezen is.. mijn tepels vallen er af door de kou en heb ook rode wangen als ik buiten ben geweest. kan je helaas niet helpen wat het met zwangerschap te maken heeft, sorry.. succes!!
of misss nu al een tesje proberen?? hij kan negatief zijn omdat het nog vroeg is om te testen, maar kan altijd proberen, bij mij gaf ie heel vlug al een posi test aan!
thanx! voor jullie snelle reactie.. ik probeer mijn geduld toch maar te bewaren voor a.s donderdag en dan een testje doen dan weet ik het iniederegeval wel zeker..