Wie heeft er ook in de begin fase last van extreem duizelig ben morgen 4 weken zwanger maar heb sinds gister avond last van erge duizeligheid net of je dronken ben en je hele hoofd draait
ja heb ik ook last van! vorige zwangerschap ook tot week 15 heel erg en daarna wat minder. en nu ook weer heel erg last van alsof je soms bijna gaat flauwvallen gefeliciteerd met je zwangerschap
Juist dat dus Ben hiervoor bij de ha geweest die vertelde dat het aan een te lage bloeddruk ligt en moest meer zout binnen krijgen niet dat het veel helpt tis te hopen dat het snel weggaat gefeliciteerd trouwens hoop dat het bij jou ook snel overgaat
Thnx meiden, bij mijn dochter had ik helemaal nergens last van en was m'n bloeddruk altijd heel goed. Dit is zoo vervelend soms moet ik gewoon uit kijken dat ik niet om val met lopen. Kun je hier nog iets aan doen? Bepaald voedsel eten of drinken
gefeliciteerd bij mij komt het vooral als ik weinig gegeten heb. druivensuiker en zoute drop kunnen helpen. als je veel last hebt kun je even je bloeddruk laten meten en advies vragen bij je huisarts
Ik had het ook, vooral tot een week of 22, ook lage suiker en lage bloeddruk. Heb tot die tijd dus altijd met drop en dextro in mijn tas gelopen. Tis geen fijn gevoel... Ik ben zelfs een aantal keer echt flauwgevallen, dat is echt eng! Vanaf week 22 is mijn bloeddruk iets om hoog gegaan en heb ik er geen last meer van. Ik merk wel dat t een beetje terug komt nu.... Maar goed, ik doe nu sowiso veel rustiger aan..
aantal weken terug gehad, erg extreem heel erg dronken bloeddruk en hb waren goed, bleek een infectie te hebben bij mijn evenwichtsorgaan, dus kwam niet van de zwangerschap
Had ik echt heeeel erg last van, is vanzelf weer over gegaan bvij week 6 ofzo... Nu ik eraan terugdenk was het bizar, moest heel langzaam de trap op anders was ik bang dat ik viel, heb geen auto gereden, durfde niet snel uit bad enzovoorts..