Welke moeders maken er nog meer schoon etc tijdens het foute uur van Q-music? Hier beide kinders de deur uit vanochtend, en nu maar even vol gas door huis! En met het foute uur hard uit de speakers gaat t nog veel beter en harder. Daarna zo'n voldaan gevoel, heerlijk!!!! Fijne dag dames, ondanks die rotregen
Ik ben niet aan poetsen nu maar ik hou ook van het foute uur heerlijk Hihi Laatst (paar maanden terug) bestond het zo veel jaar en was er de hele dag foute uur , was toen aan werk we hebben toen echt heerlijk gewerkt
Ja dat weet ik ook nog, 24 uur non stop geloof ik. Dat was leuk! p.s. gefeliciteerd met je zwangerschap
Niet aan het poetsen, wel aan het werk. En natuurlijk het foute uur aan geweldig!! De foute party ben ik ook eens geweest, dat is ook zo leuk!
Klopt! En soms denk ik, toendertijd was het toch helemaal niet zo fout. En soms ga ik dan clips terugkijken op youtube, en dan weet ik waarom het fout is hahaha....
Over een week komt Q music met het foute uurtje hier in de feesttent.....Joepie!! De hele avond dansen op foute muziek
Jah heerlijk!! Heb dan net even wat meer zin om te poetsen! Heb die cd ook. Wat waren dat toch mooie tijden....
Whaha, zo vond ik Sabrina met 'boys, boys, boys' als klein meisje ook zo leuk. Een paar jaar geleden zag ik dat clipje nog een keer, haar tepel hing gewoon half uit haar bikini enzo, was me toen nooit opgevallen. Ik luister vaak in de auto en voorheen tijdens het werken naar het foute uur, nu wil mijn zoontje vaak even t.v. kijken als ik 's ochtends schoonmaak, dus die wil de radio niet aan.