Ik ben 14 jaar geleden geopereerd omdat aan m'n baarmoeder een andere baarmoeder vast zat, en die zat dicht dus daar kon het bloed niet uit,dus had elke keer helse pijnen. Nu 14 jaar later ben ik dus zwanger en bij de gynaecoloog geweest of ze hier rekening mee moeten houden met de bevalling, ik ben destijds in het wkz in Utrecht geopereerd,dus ook vandaar het operatierapport opgevraagd. M'n gynaecoloog denkt dat m'n baarmoeder te zwak is om de weeën op te vangen, maar ze zal overleggen met gynaecologen uit Utrecht, nu heeft ze me die zelfde dag nog terug gebelt, dat ze die al gesproken heeft, en ze denkt dat m'n baarmoeder misschien toch wel sterk genoeg is,maar zeker weten doen ze het niet,nu moet ik over vier weken bij haar terug komen om te kijken wat ze verstandig vinden. Heeft iemand van jullie hier ervaring mee?
Mijn moeder is geboren met twee baarmoeders en één nier. Een baarmoeder van normaal formaat heeft geen eierstokken/eileiders en een kleintje heeft ze wel. Ik ben dus somehow in die kleine gemaakt. Tijdens de bevalling bleef ze na 48 uur weeën op 2 cm ontsluiting en ven ik met de keizersnede gehaald.